#MinEisaiApousa | Γιατί οι Ελληνίδες influencers ανέβασαν φωτογραφία με αυτό το hashtag;

H εκστρατεία με σχολικές φωτογραφίες από τη Ζέτα Δούκα, τη Μαντώ Γαστεράτου και πολλές ακόμα influencers, έγινε ήδη viral. Και να πώς μια φωτογραφία μπορεί να αλλάξει τα πράγματα...

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΑΝΙΑ ΖΕΡΒΟΥ

Η Always και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ενώνουν τις δυνάμεις τους για έναν σημαντικό σκοπό - να βοηθήσουν τα κορίτσια που δεν έχουν πρόσβαση σε προϊόντα περιόδου να μην χάνουν το σχολείο.

Σαν κοπέλα ξέρεις πολύ καλά πόσο αμήχανη και δύσκολη είναι η πρώτη φορά που θα έρθει η περίοδος σε κάποιο κορίτσι. Ξέρεις επίσης, πόσο άβολες είναι αυτές οι μέρες και πόσο σημαντικά είναι τα προϊόντα γυναικείας υγιεινής. Έχεις σκεφτεί όμως πόσο δύσκολο έως ακατόρθωτο θα ήταν να ανταπεξέλθεις στις «δύσκολες μέρες του μήνα», αν δεν είχες προϊόντα περιόδου;

Κι όμως δυστυχώς, υπάρχουν κορίτσια τα οποία αδυνατούν να αγοράσουν προϊόντα γυναικείας υγιεινής με αποτέλεσμα να παραλείπουν το σχολείο τους.

Τι έδειξε η έρευνα

Σε έρευνα που έγινε για λογαριασμό της Always*, εκτιμάται πως περίπου 10.000 κορίτσια έχουν φύγει νωρίς ή εξ ολοκλήρου από το σχολείο, επειδή δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν προϊόντα περιόδου.

Η έλλειψη και η δυσκολία πρόσβασης σε προϊόντα περιόδου δημιουργεί ένα φαύλο κύκλο, καθώς χάνονται όχι μόνο ώρες μαθημάτων αλλά και στιγμές από τις μαθητικές δραστηριότητες που σηματοδοτούν την ζωή ενός κοριτσιού. Οι δραστηριότητες αυτές συμβάλλουν στην τόνωση της αυτοπεποίθησης και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων. Μπορείς να σκεφτείς πόσο σημαντικό είναι αυτό;

H εκστρατεία #MinEisaiApousa

Η Always και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ενώνουν τις δυνάμεις τους με την εκστρατεία #MinEisaiApousa για να εξασφαλίσουν πως κανένα κορίτσι δεν θα χάσει το σχολείο, λόγω της έλλειψης γυναικείων προϊόντων υγιεινής, που επιφέρει η οικονομική δυσχέρεια. Το όραμά τους είναι να δωρίσουν πάνω από 800.000 προϊόντα σε κορίτσια που το έχουν ανάγκη.

Τι μπορείς να κάνεις εσύ;

  • Μπορείς να επιλέξεις προϊόντα Always για να ενισχυθεί η δωρεά προϊόντων**
  • Ανέβασε στα social media μία φωτογραφία από τα σχολικά σου χρόνια, κάνοντας tag την Always (@always.greece) και χρησιμοποίησε το hashtag #MinEisaiApousa και η Always θα δωρίσει περισσότερες σερβιέτες μέσα από την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
**με την αγορά κάθε διπλού πακέτου Always μέχρι τις 12/4 η Always θα αυξήσει την ποσότητα της δωρεάς

Το Hashtag που έγινε viral

To #MinEisaiApousa έχει περισσότερες από 400 φωτογραφίες από διάσημες και μη γυναίκες και κορίτσια να ανεβάζουν φωτογραφία από τα σχολικά χρόνια τους για να ενισχύσουν την προσπάθεια. Δες κάποιες από τις φωτό και τα βίντεο και γίνε κι εσύ μέρος της εκστρατείας. Με μία φωτογραφία σου μπορείς να βοηθήσεις πολλά κορίτσια!

Η Ζέτα Δούκα

Η Μαντώ Γαστεράτου

Η Βασιλική Μιλλούση

Η Έλενα Ασημακοπούλου

Η blogger Κλειώ Στασινού

Η Κατρίνα Τσάνταλη

Γιατί μία κίνηση αρκεί

Η εκστρατεία #MinEisaiApousa έχει την έμπρακτη υποστήριξη και βοήθεια ποικίλλων influencers και διάσημων γυναικών. Η Ζέτα Δούκα, εκπρόσωπος της καμπάνιας δήλωσε χαρακτηριστικά «Το σχολείο εκτός από μάθηση είναι φιλία, πηγή αυτοπεποίθησης και ένας τόπος για να ανακαλύψεις τις ικανότητές σου και να γίνεις αυτό που ονειρεύεσαι. Είμαι πραγματικά περήφανη που συμμετέχω σε αυτή την πρωτοβουλία της Always, γιατί τα κορίτσια που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να διασφαλίσουν την προστασία που χρειάζονται, δεν θα έπρεπε ποτέ να στερούνται την ευκαιρία αυτή. Μαζί μπορούμε να ξεκινήσουμε τη συζήτηση και να αναλάβουμε δράση για να βοηθήσουμε να #MinEisaiApousa».

Για περισσότερες πληροφορίες επισκέψου το:

https://www.epithimies.gr/always-min-eisai-apousa

Μπορείς κι εσύ να βοηθήσεις με μία φωτογραφία -#MinEisaiApousa από την προσπάθεια!

*Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την MRB Hellas μεταξύ 12.09 - 20.10.2018 σε πανελλαδικό δείγμα από κορίτσια ηλικίας 12-18 ετών, που έχει ξεκινήσει η περίοδός τους, σε συνεργασία με τις μητέρες τους, που έδωσαν την συναίνεση τους ώστε να συμμετέχουν τα παιδιά τους στην έρευνα. 500 συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν με μαθήτριες και αντίστοιχα 500 με τις μητέρες τους. Οι αναλογίες διαμορφώθηκαν ώστε να αντιπροσωπεύουν το ηλιακό κοινό και τον τόπο διαμονής ώστε να αποτελεί ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του ελληνικού πληθυσμού.