Follow us

Η Nike αναδεινύει και εμπνέει νέα ανερχόμενα ταλέντα

Έδωσε την ευκαιρία στο νικητή του περσινού διαγωνισμού σχεδίου για τον εορτασμό του AIR MAX DAY να ταξιδέψει στα Headquarters της Nike στις ΗΠΑ

Η Nike αναδεινύει και εμπνέει νέα ανερχόμενα ταλέντα

Η Nike, θέλοντας πάντα να εμπνέει τους νέους, έδωσε την ευκαιρία στο νέο σχεδιαστή μόδας Αλέξανδρο Excrusio, που πέρσι είχε διακριθεί για τη δημιουργία του στο διαγωνισμό σχεδίου για τον εορτασμό του AIR MAX DAY, να ταξιδέψει στα Headquarters της Nike και να γνωρίσει την ιστορία, την κληρονομιά του brand αλλά και το σχεδιαστή του νέου εμβληματικού μοντέλου Air VaporMax, γεμίζοντάς τον εμπειρίες και όνειρα για το μέλλον.

Η Nike αναδεινύει και εμπνέει νέα ανερχόμενα ταλέντα

Φτάνοντας στο Oregon, ο Αλέξανδρος, είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τον ελληνικής καταγωγής σχεδιαστή του Nike Air VaporΜax, Andrea Harlow, VP Creative Director Running Footwear της Nike, ο οποίος τον ξενάγησε στο Pre Hall της εταιρίας. Εκεί, ανακάλυψε όλη την ιστορία της Nike, μέσα από μια σειρά εκθεμάτων, και είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τη διαδικασία της συνεχούς εξέλιξης μίας ιδέας ή ενός νέου προϊόντος αλλά και το πάθος που κουβαλάει ένας σχεδιαστής μέσα του.

Η Nike αναδεινύει και εμπνέει νέα ανερχόμενα ταλέντα - εικόνα 2
O Alex μαζί με τον Andreas Harlow, σχεδιαστή του νέου Nike Air Vapormax

«Η επίσκεψη σε ένα τέτοιο hub δημιουργίας ενός κορυφαίου διεθνούς brand, μπορεί να σε εμπνεύσει, να σε γεμίσει όνειρα και ελπίδες για ένα καλύτερο και δημιουργικό μέλλον», σχολιάζει ο Αλέξανδρος μετά το ταξίδι του.

Nike

Η εμπειρία του Αλέξανδρου ξεκίνησε, όταν πέρσι για τον εορτασμό των 29ων γενεθλίων του εμβληματικού AIR MAX, οι σπουδαστές του ομίλου σπουδών μόδας, PANSiK, δημιούργησαν art installations αντλώντας έμπνευση από την ιστορία και τον σχεδιασμό του AIR MAX, με τον Αλέξανδρο να παίρνει την πρώτη θέση με το έργο του ‘Liberat Venti’. Η βασική ιδέα του project ήταν η δημιουργία ενός installation, εμπνευσμένου από την αρχαία ελληνική μυθολογία και τέχνη, που να ενισχύει την ήδη υπάρχουσα σχέση της Nike με την κουλτούρα της Ελλάδας, κι ο Αλέξανδρος προσέγγισε δημιουργικά τον μύθο του Αιόλου, κερδίζοντας επάξια το πρώτο βραβείο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ