Follow us

Οι ασκήσεις γιόγκα για τον αυχένα και την πλάτη που προτείνει η yoga expert

Αξιοποίησε τη δύναμη της γιόγκα για να αντιμετωπίσεις έναν από τους συχνότερους πόνους.

Οι ασκήσεις γιόγκα για τον αυχένα και την πλάτη που προτείνει η yoga expert

Από την Αριάδνη Οικονομίδη, πανελληνιονίκης στίβου και απόφοιτος του Τμήματος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλίας (ΤΕΦΑΑ), yoga instructor (www.ariadnioikonomidi.com, www.yogaforhappykids.gr).

Οι περισσότεροι άνθρωποι θα παραπονεθούν για πόνο στον αυχένα κατά τη διάρκεια της ζωής τους, ενώ το 20% θα εμφανίσει χρόνιο αυχενικό σύνδρομο. Μια μοντέρνα επιδημία που δεν κοιτάζει ηλικία και επηρεάζει σημαντικά την καθημερινότητά μας, αφού δυστυχώς εκεί συσσωρεύουμε όλη την ένταση και το στρες. Μερικές από τις πιο απλές asanas που μπορούν να μειώσουν την ακαμψία και τον πόνο είναι οι παρακάτω.

Ασκήσεις γιόγκα για τον αυχένα και την πλάτη:

Η Bharadvajasana

Είναι γνωστή ως καθιστή θέση περιστροφής. Αυτή η θέση ανακουφίζει την ένταση στον αυχένα και στους ώμους και μειώνει τον πόνο. Γίνεται σε καθιστή θέση και έχει ηρεμιστικές επιδράσεις στο σώμα, ενώ βοηθά στην ηρεμία του νευρικού συστήματος.

Η θέση της γάτας – Marjariasana

Η θέση της γάτας θα τεντώσει την σπονδυλική μας στήλη και τους ραχιαίους μύες, θα μας χαρίσει κινητικότητα και θα ανακουφίσει από τον πόνο στον αυχένα και τη ράχη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ