Follow us

Οι εργαζόμενοι στηρίζουν τον Όμιλο FF Group μέσα από τα social media

Με το hashtag #thisisfollifollie

thisisfollifollie

Οι εργαζόμενοι της Folli Follie, με έναυσμα τα πρόσφατα γεγονότα που αφορούν τον Όμιλο, στηρίζουν με το δικό τους δημιουργικό τρόπο την εταιρεία μέσα από τα social media, με μία ισχυρή και «προσωπική» δήλωση, χρησιμοποιώντας το #thisisfollifollie.

Ξεκινώντας από την Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα από μία σειρά καταστημάτων από ολόκληρη τη χώρα, το #thisisfollifollie φαίνεται να περνά και εκτός συνόρων με αναρτήσεις μεταξύ άλλων από το Χονγκ Κόνγκ, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ισπανία.

Η δυναμική του #thisisfollifollie φαίνεται να κατακτά σιγά σιγά τα social media, με φωτογραφίες και βίντεο εκατοντάδων χρηστών.

Η ιστορία της εταιρείας

H FolliFollie ξεκίνησε σε μία δημιουργική στιγμή τρελής τρέλας (μετάφραση follifollie στα ιταλικά) από τους Καίτη και Δημήτρη Κουτσολιούτσο, το 1982, με το άνοιγμα του πρώτου FolliFollie καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Σόλωνος. Κινητήριος δύναμη για την ίδρυσή της αποτέλεσε το κοινό δημιουργικό όραμα των ιδρυτών της, οι οποίοι μοιράζονταν την φιλοδοξία να αναπτύξουν ένα ολοκληρωμένο lifestylefashionbrand με ελληνική ταυτότητα και διεθνή χαρακτήρα.

Ένα success story γεννιέται στην Ελλάδα και εξελίσσεται σταδιακά σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, 36 χρόνια μετά, η FolliFollie σχεδιάζει, κατασκευάζει και διανέμει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ μόδας σε περισσότερες από 30 χώρες ανά τον κόσμο. Ένα success story γεννιέται στην Ελλάδα και εξελίσσεται σταδιακά σε όλο τον κόσμο.

Οι εργαζόμενοι στηρίζουν τον Όμιλο FF Group μέσα από τα social media

Την εμφάνιση της FolliFollie στην απαιτητική ελληνική αγορά κοσμημάτων διαδέχεται μια σημαντική επιτυχία, η οποία ωθεί τους ιδιοκτήτες να διευρύνουν τις κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας και στη συνέχεια να προχωρήσουνστην επέκτασή της στις χώρες του εξωτερικού.Η FolliFollie έχει παρουσία στους πιο γνωστούς εμπορικούς δρόμους των πλέον κοσμοπολίτικων πόλεων του κόσμου.

Το 2006 εξαγοράζει την βρετανική Links of London και το 2007 την ELMEC SPORTS και θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία του Ομίλου FF Group. To 2012 o Όμιλος επεκτείνει τις δραστηριότητές του στον κλάδο Beauty& Cosmetics, κατέχοντας σήμερα σημαντικό μερίδιο της αγοράς, εκπροσωπώντας σημαντικά brands των ShiseidoGroupκαι COTY.

Διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων, με τα attica πολυκαταστήματα και τα FactoryOutlet να αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα.

Παράλληλα, ο Όμιλος FF Group έχει ξεκινήσει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών του multibrandconceptstores, Collective, Kix και Sport Loft.

Ανάμεσα στις κύριες δραστηριότητες του Ομίλου συγκαταλέγεται και το travelretail, με ισχυρές συνεργασίες με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίου φήμης και ένα ευρύ δίκτυο από branded corners σε διεθνή αεροδρόμια. Ο Όμιλος FF Group κατέχει επίσης μετοχικό κεφάλαιο στον ελβετικό Όμιλο Dufry AG, παγκόσμιο ηγέτη στο ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο, με 2.200 καταστήματα σε αεροδρόμια, κρουαζιερόπλοια, λιμάνια, σιδηροδρομικούς σταθμούς και αστικές τουριστικές περιοχές.

Στον πυρήνα του Ομίλου βρίσκεται η ελληνική του ταυτότητα, ενώ οι επιχειρηματικές του ενέργειες εκτείνονται σε όλο τον κόσμο. Η ελληνική δημιουργικότητα, το καινοτόμο επιχειρείν και το ελκυστικό πρόσωπο της Ελλάδας, προβάλλεται με τον καλύτερο τρόπο μέσα από τις καμπάνιες της Folli Follie με φόντο τα πιο διάσημα ελληνικά νησιά.

Ακόμη και την περίοδο της ύφεσης, μέσα στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια, ο Όμιλος FFGroup στήριξε την ελληνική οικονομία με χιλιάδες θέσεις εργασίας, διατηρώντας την έδρα του στην Ελλάδα και ακολουθώντας ρυθμούς ανάπτυξης τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στο εξωτερικό.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ