H Στέλλα Ράπτη, διευθύντρια έκδοσης του Madame Figaro, ταξιδεύει στον κόσμο ενός ιστορικού brand
Κοντά 25 χρόνια στα περιοδικά, ένα πράγμα έμαθα πολύ καλά: η επιτυχία στηρίζεται στο παρελθόν σου και στο μέλλον σου. Σε καιρούς δύσκολους επιβιώνεις αντλώντας από τα μαθήματα που πήρες μικρός. Σε καιρούς που δεν κρατιέσαι να ανοίξεις τα φτερά σου, κάνεις το όραμα, το πάθος, και την δημιουργία σημαία σου και έτσι προχωράς στην επόμενη μέρα.
Ο Dieter Morszeck , CEO της Rimowa, είναι ένας πανέξυπνος επιχειρηματίας και τρίτης γενιάς ιδιοκτήτης που κάνει το πάθος του πραγματικότητα. Αρκούν 5 λεπτά μαζί του για να καταλάβεις ότι από το 1897 που ο προπάππους του, Paul, έφτιαξε την πρώτη βαλίτσα μέχρι το 1937 που ο πατέρας του, Richard, εμπνεύστηκε την πρώτη βαλίτσα από αλουμίνιο αλλάζοντας κυριολεκτικά το lifestyle του σύγχρονου ταξιδιώτη μέχρι σήμερα που ο Dieter βαφτίζει στους αιθέρες το θρυλικό Junkers F13 by Rimowa, η αντοχή και η εξέλιξη της εταιρείας μέσα από πολέμους, οικονομικές καταστροφές και περιόδους ειρήνης μόνο τυχαία δεν είναι.
Rimowa F13: Ένα ταξίδι στον χρόνο
H Στέλλα Ράπτη, διευθύντρια έκδοσης του Madame Figaro, ταξιδεύει στον κόσμο ενός ιστορικού brand
Ο Dieter Morszeck, πρόεδρος και CEO της εταιρείας, με την Alessandra Ambrozio και τον Johannes Hueb
H Alessandra Ambrozio και o Johannes Hueb.
Η επιλογή της τοποθεσίας δεν υπήρξε καθόλου τυχαία καθώς στο Oshkosh, διεξάγεται το μεγαλύτερο airshow στον κόσμο, κόστους 2.2 εκατομμυρίων δολαρίων. Όσοι είχαμε την τύχη να παραβρεθούμε στο εντυπωσιακό event με οικοδεσπότες την Alessandra Ambrosio και τον Johannes Huebl, αλλά και μία performance από την μοναδική Norah Jones, περιμέναμε με ανυπομονησία να δούμε το fashion show με πρωταγωνίστριες τα σχέδια της νέας luggage σειράς «F13» της Rimowa, που θα κυκλοφορήσει το επόμενο καλοκαίρι, αλλά δεν ήμασταν προετοιμασμένοι και για την μεγάλη έκπληξη που μας επεφύλλασσε το brand.
Δες περισσότερα στο madamefigaro.gr