Shoes Experience | Η Massimo Dutti εγκαινιάζει την εικονική εξυπηρέτηση πελατών

Η εξυπηρέτηση των πελατών στη virtual εκδοχή της.

ΓΡΑΦΕΙ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΙΠΕΡΗ

Γνωστή για τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της και την άμεση σχέση της με την τεχνολογία, η Massimo Dutti προσπαθεί συνεχώς να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και να εξυπηρετήσει τους πελάτες της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ακριβώς για αυτό δημιούργησε το "Shoes Experience", μία virtual εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών.

Με το εργαλείο "Shoes Experience" μπορείτε να δοκιμάσετε τις συλλογές αθλητικών υποδημάτων με ένα μόνο κλικ μέσω των εφαρμογών του σε iOS και Android.

Αυτό το καινοτόμο σύστημα επιλογής προϊόντων χρησιμοποιεί επαυξημένη πραγματικότητα για να προσφέρει ένα ανώτερο επίπεδο εμπειρίας και εξυπηρέτησης πελατών.

Για να αποκτήσετε ένα ζευγάρι από τα αθλητικά παπούτσια της νέας συλλογής που προσφέρει η Massimo Dutti, χρειάζεται να επιλέξετε μόνο ένα μοντέλο από την επιλογή που προσφέρει το brand από τις γυναικείες ή ανδρικές συλλογές και να τοποθετήσετε την κάμερα του κινητού σας στα πόδια σας.

Η εικονική πραγματικότητα που εφαρμόζεται στις διαδικτυακές πωλήσεις μέσω νέων λειτουργιών όπως το "Shoes Experience" σημαίνει σημαντική βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και κατά συνέπεια, της διαφοροποίησης του brand.

Ένα άλλο πλεονέκτημα που προσφέρει η νέα υπηρεσία είναι ότι μπορεί να δημοσιεύσει το αποτέλεσμα των superimposed υποδημάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και να επιτρέπει στους πελάτες να αγοράσουν το μοντέλο που έχουν δοκιμάσει στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Massimo Dutti. Έτσι, μέσω αυτού του νέου εργαλείου, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν ένα προϊόν σε πραγματικό χρόνο, ικανοποιώντας αμέσως την επιθυμία τους και διευκολύνοντας την αγορά τους, απολαμβάνοντας μια αποκλειστική εμπειρία.

Η υπηρεσία είναι μόνο ένα από τα τεχνολογικά εργαλεία που το brand έχει διαθέσει στους πελάτες, για να εμπλουτίσει τη διαδικασία αγοράς. Στο σημείο πώλησης, το shop by ipod είναι ήδη διαθέσιμο για εκείνα τα μοντέλα που δεν είναι διαθέσιμα σε απόθεμα και το νέο εργαλείο επιτρέπει στους πελάτες εντός καταστήματος να το δοκιμάσουν με εικονικό τρόπο.

Μέσω αυτής της καινοτομίας, η Massimo Dutti ελπίζει να εξαλείψει ένα από τα εμπόδια των διαδικτυακών αγορών έναντι του φυσικού καταστήματος, δηλαδή ο πελάτης να μπορείς να δοκιμάσει παπούτσια και να αποφασίσει εάν του ταιριάζουν.

Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε 48 χώρες όπου η Massimo Dutti προσφέρει διαδικτυακές πωλήσεις.