Πώς ο οίκος Gucci σκοπεύει να βάλει τέλος στα "προϊόντα – μαϊμού";

O οίκος ενώνει τις δυνάμεις του με το Facebook για να βάλει φρένο στις πωλήσεις των πλαστών προϊόντων Gucci.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ

Ένα σοβαρό βήμα για την αντιμετώπιση των πωλήσεων προϊόντων​​​​​ απομίμησης από designer brands, έγινε με τη μήνυση που κατέθεσαν σε δικαστήριο της Καλιφόρνια ο οίκος Gucci και το Facebook εναντίον διεθνούς online επιχείρισης πώλησης fake προϊόντων. Η κοινή μήνυση στην οποία προχώρησαν το luxury label και ο κολοσσός του Internet, αφορά την παραβίαση των όρων & προϋποθέσεων χρήσης του Facebook και του Instagram από τον εναγόμενο, καθώς και την παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων του Gucci, με τη χρήση πλαστού εμπορικού σήματος και άδικου ανταγωνισμού.

Συνέχισε την ανάγνωση στο harperbazaar.gr