Η logomania είναι μία από τις hot τάσεις της σεζόν | Πώς θα την εντάξεις στα σύνολα σου

Πού χρειάζεται να δείξετε προσοχή για να δημιουργήσετε ένα αρμονικό αποτέλεσμα;

ΓΡΑΦΕΙ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΙΠΕΡΗ

Πρόκειται για μία από τις πιο αμφιλεγόμενες τάσεις της μόδας, η οποία ωστόσο επανέρχεται συχνά στην επικαιρότητα της μόδας για να πείσει ακόμα και τις πιο απαιτητικές fashionistas. Ο λόγος που συζητάμε όμως σήμερα για τα logos ξεκινά από το όχι και τόσο μακρινό 2018. Τότε ήταν που ο Hedi Slimane ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου Celine και μία από τις πρώτες αλλαγές ήταν στο logo. Μπορεί οι φανατικοί υποστηρικτές και fans του οίκου να μην εκτίμησαν αμέσως την εν λόγω αλλαγή, με την πάροδο του χρόνου όμως, οι περισσότεροι παραδέχτηκαν πως το logo του Celine έγινε ακόμα καλύτερο. Κάτι παρόμοιο συνέβη όταν ο Riccardo Tisci άλλαξε τη γραμματοσειρά του Burberry logo, παρουσιάζοντας επίσης ένα νέο μονόγραμμα. Το hype του οίκου εκτοξεύτηκε και μία νέα σελίδα ξεκίνησε να γράφετε. Ωστόσο, οι παραπάνω οίκοι δεν είναι οι μοναδικοί που διακοσμούν συχνά τις δημιουργίες τους με το logo που τους έκανε ιδιαίτερα διάσημους. Οίκοι όπως οι Chanel, Fendi, Dior, Balmain, Versace, Louis Vuitton και Gucci είναι μερικά μόλις fashion houses που μπορεί κανείς να ξεχωρίσει αποκλειστικά και μόνο από το logo τους.

Διάβασε τη συνέχεια στο Harpersbazaar.gr