Follow us

Δείτε live το show του Tommy Hilfiger για το Φθινόπωρο 2022 στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης

Ένα μοναδικό "See Now, Buy Now" runway event.

MissBloom TEAM
tommy

Επιστρέφοντας εκεί όπου ξεκίνησε στη Νέα Υόρκη, το Tommy Factory φέρνει κοντά τους Futuremakers για το πρώτο phygital event της Tommy Hilfiger, στις 11 Σεπτεμβρίου 2022, το οποίο είναι εμπνευσμένο από τον Andy Warhol. To shοw με την πρεμιέρα του νέου TH Monogram, θα προβληθεί με livestreaming στο Roblox.

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp, ανακοίνωσε το Tommy Factory, ένα βιωματικό creative playground για το Φθινόπωρο του 2022 εμπνευσμένo από το φημισμένο στούντιο του Andy Warhol στη Νέα Υόρκη. Το Tommy Factory θα ζωντανέψει μέσω της καμπάνιας FALL 2022 με futuremakers διαφορετικών ηλικιών που αποτυπώνονται μέσα από τον κόκκινο, λευκό και μπλε φακό.

Με τον Tommy Hilfiger να επιστρέφει στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, η μεγαλύτερη πλατφόρμα της βιομηχανίας της μόδας, "See Now, Buy Now", θα βασιστεί στην ιστορία της ποπ κουλτούρας της πόλης και στο εμβληματικό Warhol Factory δημιουργώντας έναν αποδομημένο καλλιτεχνικό χώρο που γιορτάζει τη δημιουργικότητα και την αυτοέκφραση.

Κάποτε, το επίκεντρο της δημιουργικής σκηνής της Νέας Υόρκης, το Warhol's Factory ήταν μια σύγκρουση ανθρώπων και κουλτούρων, lo-fi και hi-tech στιλ, καθώς και δημιουργικότητας. Η πολιτιστική επανάσταση που ενέπνευσε την δεκαετία του '60 συνέχισε να επηρεάζει την ποπ κουλτούρα κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του '70 και του '80 - μια εποχή που ο κ. Tommy Hilfiger επισκέφθηκε το Εργοστάσιο και συναντήθηκε με τον ίδιο τον Warhol.

O Andy Warhol και ο Tommy Hilfiger

Δείτε live το show του Tommy Hilfiger για το Φθινόπωρο 2022 στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης

Η καμπάνια

Φωτογραφισμένη από τον Craig McDean στο Μπρονξ και με την στιλιστική επιμέλεια της Katie Grand, η καμπάνια του Φθινοπώρου 2022 θα βγει τον Σεπτέμβριο. Θα πυροδοτήσει μια σύγκρουση πολιτισμών, παρελθόντος και μέλλοντος, κλασικού και μοντέρνου για να επιφέρει τη μοναδική ενέργεια του Tommy Factory, με το supermodel Kate Moss και την κόρη της και μοντέλο, Lila Moss για πρώτη φορά μαζί σε μια καμπάνια. Συμμετέχουν επίσης, ο θρυλικός ντράμερ και παραγωγός, Travis Barker, ο βραβευμένος με Grammy® καλλιτέχνης και υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα® και Emmy® ηθοποιός , Άντονι Ράμος, ο πολυβραβευμένος με Grammy® τραγουδοποιός και συνθέτης Jon Batiste, ο καλλιτέχνης της street pop art, ο Mr.Brainwash, ο θρύλος της drag του Wigstock, Lady Bunny, καθώς και ο tattoo artist, Steve Wiebe.

Το live-streaming

Η εμπειρία του Tommy Factory θα πραγματοποιηθεί στις 2 π.μ. ώρα Ελλάδος στις 11 Σεπτεμβρίου στο Skyline Drive-In στο Μπρούκλιν, με συγχρονισμένο activation του Metaverse. Η πασαρέλα που θα βασιστεί στο χαρακτηριστικό και πρωτοποριακό concept της Tommy Hilfiger "See Now, Buy Now" , θα μεταδοθεί ζωντανά από το Tommy Play στο Roblox και από το tommy.com.

Μπορείτε να λάβετε μέρος στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ