Η Zara Origins μόλις κυκλοφόρησε την τρίτη της έκδοση!

H καμπάνια για τη νέα συλλογή φωτογραφήθηκε στην Ιαπωνία.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Η Zara Origins είναι ένα πρότζεκ που επικεντρώνεται στην οικοδόμηση της σύγχρονης γκαρνταρόμπας. Στόχος είναι η σύλληψη, η δημιουργία και η διάθεση ενδυμάτων που θα αποτελέσουν τα σύγχρονα, εκλεπτυσμένα αρχέτυπα του είδους τους, κατασκευασμένα με τα καλύτερα υλικά και με υψηλά πρότυπα τεχνογνωσίας και δεξιοτεχνίας. Η Zara Origins αξιοποιεί τον προοδευτικό σχεδιασμό για να συνδέσει τις σύγχρονες έννοιες με την εξαιρετική αξία.

Όταν η Zara Origins κυκλοφόρησε τις δύο πρώτες συλλογές της- για τη χειμερινή και την καλοκαιρινή περίοδο-, το συνεχώς εξελισσόμενο έργο της Zara ορίστηκε από την παραπάνω δήλωση. Μετά από δύο εκδόσεις που επιτρέπουν τον πειραματισμό μέσα στη συλλογή, η προσέγγιση για την τρίτη έκδοση έχει εξελιχθεί φυσικά εδραιώνοντας το Zara Origins ως μια ετήσια γκαρνταρόμπα με τα απαραίτητα basics που ολοκληρώνονται με εποχιακά κομμάτια περιορισμένης κυκλοφορίας.


Για να συμπληρώσει τη νέα προσέγγιση, το δημιουργικό γραφείο M/M Paris έχει σχεδιάσει μια εντελώς νέα γραφική ταυτότητα. Αυτό περιλαμβάνει μια νέα γραμματοσειρά και επτά σύμβολα ή εικόνες που υπάρχουν στη συνολική επωνυμία καθώς και σε κομμάτια της συλλογής. Αυτά τα γραφικά χρησιμεύουν ως ένα οπτικό σύστημα που κατηγοριοποιεί τη νέα δομή του πρότζεκ.

Καθ' όλη τη διάρκεια της σχεδιαστικής διαδικασίας της νέας συλλογής διαχρονικών κομματιών για την γκαρνταρόμπα που προσφέρει στυλ κατάλληλα για να φορεθούν όλους τους μήνες, το "Four Seasons" του Antonio Vivaldi έγινε το soundtrack και η έμπνευση για το έργο. Αν το "Avril 14th" των Aphex Twins ήταν η μελωδία για την πρώτη έκδοση και το "Sun is Shinning" του Bob Marley ο πυλώνας για τη δεύτερη συλλογή, για την τρίτη συλλογή ο Aoki Takamasa, εκπρόσωπος της ηλεκτρονικής μουσικής, δημιούργησε το soundtrack για το "Autumn". Στο μέλλον, άλλοι σύγχρονοι καλλιτέχνες θα επανερμηνεύουν κάθε σεζόν μέσω της μουσικής.

Για να παρουσιάσει την ετήσια συλλογή και τα επιπλέον στυλ για το Φθινόπωρο, ο Jamie Hawkesworth φωτογράφισε την καμπάνια, ενώ ο David Scearce έγραψε μια συναρπαστική ταινία μικρού μήκους 11 λεπτών που διαδραματίζεται στο Τόκιο, η οποία αφηγείται μια ιστορία για διαφορετικές γενιές με πρωταγωνιστές τους Kazuya Tanabe, Shun Sugata και τον underground tattoo artist TAPPEI.

Στην καμπάνια, η Ιαπωνία προσφέρει ένα καθαρό, προσεγμένο και εξαιρετικά
σχεδιασμένο φόντο
για να αναδείξει μια συλλογή που έχει βελτιωθεί από τις προηγούμενες εκδόσεις, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί τις βασικές σιλουέτες και μοτίβα της. Περιλαμβάνει μια έξυπνη χρωματική παλέτα από navy, μαύρο, γκρι, camel και λευκό τα οποία διαθέτει σε υφάσματα υψηλής ποιότητας, όπως δέρμα, κασμίρ, αλπακά και βαμβάκι.

Η αναζήτηση της πεμπτουσίας της σύγχρονης γκαρνταρόμπας έχει εξελιχθεί
και στο τμήμα του homeware. Το Zara Origins ξεκίνησε ως άσκηση για να βρει
κανείς το ιδανικό λευκό μπλουζάκι ή το πιο απλό τζιν παντελόνι και τώρα συνδυάζεται με εκλεπτυσμένα αντικείμενα της καθημερινότητας, όπως ποτήρια, επιτραπέζια σκεύη, αρώματα και μπουρνούζια μεταξύ μιας ευρύτερης γκάμας.

*Η Zara Origins είναι διαθέσιμη στο zara.com και σε επιλεγμένα καταστήματα.