Max Mara Resort 2024 | Tο φαντασμαγορικό show στην Στοκχόλμη

Η εκδότρια του Madame Figaro Greece, Ελένη Στασινοπούλου, συνομίλησε με τον Creative Director του οίκου Max Mara, Ian Griffiths.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Για τη σεζόν Resort 2024, η πυξίδα της έμπνευσης του Ian Griffiths, Creative Director του οίκου Max Mara στόχευσε την Σουηδία και έτσι η συλλογή παρουσιάστηκε στις 11 Ιουνίου στη Στοκχόλμη σε 200 καλεσμένους από όλο τον κόσμο, οι οποίοι μυήθηκαν στο όραμα του σχεδιαστή μέσα από ένα αριστοτεχνικά σκηνοθετημένο διήμερο πρόγραμμα.

Εκπροσωπώντας το Madame Figaro είχα την τύχη όχι μόνο να βρεθώ εκεί αλλά και να συνομιλήσω με τον ίδιο τον Ian Griffiths και να δω μαζί του το mood board που οδήγησε στη συλλογή, λίγες ώρες πριν το show. Με την προσοχή του λοιπόν στραμμένη αυτή τη φορά στη Βόρειο Ευρώπη και στην Σκανδιναβία, ο Griffiths γοητεύτηκε από την folk Σουηδική παράδοση, τα Μidsommer φεστιβάλ (τις γιορτές του Μεσοκαλόκαιρου) και το έθιμο των Septem Flores (7 αγριολούλουδα που σύμφωνα με τον θρύλο, όποιος έχει την τύχη να τα βρει, θα πρέπει να κοιμηθεί με αυτά κάτω από το μαξιλάρι του για να ονειρευτεί τον μελλοντικό του σύντροφο.)

Ακόμα περισσότερο τον συνεπήραν οι γυναικείες δυναμικές φιγούρες της χώρας όπως η συγγραφέας Σέλμα Λάγκερλεφ, η οποία συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που περιγράφουν τη συλλογή Max Mara Resort. Η Λάγκερλεφ αφηγήθηκε ιστορίες της σύγχρονης ζωής, τοπικούς θρύλους, κλασικούς μύθους και παραμύθια. Ως συγγραφέας υποστήριζε την κοινωνική αλλαγή και πρόοδο, με απόψεις ως προς τον ρόλο των γυναικών και τη σεξουαλικότητα πολύ προοδευτικές για την εποχή της. Το 1909, έγινε η πρώτη γυναίκα που κέρδισε ποτέ βραβείο Νόμπελ, σηματοδοτώντας την επανένταξη της φολκλορικής κληρονομιάς στον σκανδιναβικό πολιτισμό.

Τα 7 αγριολούλουδα, αυτό το πανέμορφο ουράνιο τόξο με τις εκρηκτικές αποχρώσεις, έδειχναν να κυριαρχούν στο θέμα από το καλωσόρισμα. Υπήρχαν στο βάζο του δωματίου μας, υπήρχαν στο ανθολόγιο που μας έκαναν δώρο και πρωταγωνιστούσαν στο υπέροχο art de la table στο δείπνο του πρώτου βραδιού όπου όλοι οι καλεσμένοι φόρεσαν μάλιστα flower crowns. Ωστόσο, στο mood board που είχα μπροστά μου όσο συνομιλούσα με τον Griffiths, έβλεπα μια διαφορετική χρωματική παλέτα. Υπήρχε κυρίως λευκό, ιβουάρ και μαύρο. Τα μοτίβα των λουλουδιών ήταν είτε πολύχρωμα σε μαύρο φόντο, είτε μικρά και ρομαντικά, είτε ολόμαυρα πάνω σε λευκό.

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr

Photos | Courtesy of Max Mara