Όταν οι γονείς σου σε ρωτούν για πολλοστή φορά πώς λειτουργεί κάτι στο smart phone τους αναφωνείς "Ok, boomer!” (συνοδεύεται απαραίτητα και από eye roll). Αν ανήκεις στη Gen X τότε στα χείλη σου ακροβατεί διαρκώς η ατάκα "Δεν τα κάνουν όπως παλιά”. Millennials και Gen Z συνεννοούνται καλύτερα με memes και emojis απ’ ό,τι με λέξεις. Χάσμα γενεών, σωστά; Κι όμως! Υπάρχει ένα μέρος που όσα - φαινομενικά - χωρίζουν τις παραπάνω γενιές, καταλήγουν να τις ενώνουν.
Είναι το The Mall Athens, το πρώτο και μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της χώρας που αποτελεί τον αγαπημένο προορισμό shopping & leisure όλων. Δηλαδή της Generation Mall, της "γενιάς" που γαλουχήθηκε στην πολυδιάστατη εμπειρία του The Mall Athens από τότε που αυτό άνοιξε της πόρτες του, 20 χρόνια πριν. Μια γενιά με κοινές επιθυμίες: εμπειρίες και ποικιλία.
Μέλη της η Σοφία και εγώ, μία Zoomer και μία millenniall αντίστοιχα και αθεράπευτες shopachoholics, που επισκεφτήκαμε το The Mall Athens για τις πρώτες αγορές της σεζόν. Όπως η μόδα ανακυκλώνει τις τάσεις προηγούμενων δεκαετιών και τις ενσωματώνει στα τρέχοντα trends, έτσι το The Mall Athens, μας έδωσε την ευκαιρία να εκφραστούμε χωρίς στιλιστικές προκαταλήψεις γιατί… η "Generation M” ξέρει πώς να "δανείζεται” από τις άλλες γενιές δημιουργώντας κάτι μοναδικό. Ανανεωμένες από τις καλοκαιρινές διακοπές, η φίλη μου κι εγώ βρεθήκαμε ένα πρωινό στο meeting point όλων των γενιών για να ανανεώσουμε τη φθινοπωρινή μας γκαρνταρόμπα και να απολαύσουμε την The Mall Athens εμπειρία που περιλαμβάνει αγορές σε συνθήκες απόλυτης άνεσης, φαγητό και μερικά κοκτέιλ με φόντο το αστικό τοπίο.
Η μόδα της Gen M
Μία από τις πιο δυνατές τάσεις της σεζόν είναι τα απροσδόκητα χρώματα, σε έντονους ή παστέλ τόνους στην καρδιά του χειμώνα. Απόλυτος πρωταγωνιστής της το butter yellow κι εμείς βρήκαμε στην Guess την τέλεια shoulder bag σε αυτή την απόχρωση που μοιάζει να έχει βγει απευθείας από το ενημερωμένο street style της Gen Z η οποία δίνει έμφαση στα αξεσουάρ. Μερικές εμφανίσεις zoomers στα πιο hot στέκια της πόλης αρκούν για να χαρακτηριστεί ένα αξεσουάρ "it” και η τσάντα Arnela της Guess σε απαλό κίτρινο ανήκει ξεκάθαρα σε αυτή την κατηγορία. Η Σοφία, ιδανική εκπρόσωπος της συγκεκριμένης γενιάς, εγκρίνει κι έτσι πραγματοποιώ την πρώτη μου αγορά.
Κάθε millennial που σέβεται τον εαυτό της διαθέτει πλούσια συλλογή γυαλών ηλίου. Είμαστε η γενιά που είδε τον σκελετό "μάσκα” να απογειώνεται στα 00’s, όταν, έφηβες πια, κάναμε τα πρώτα μας στιλιστικά πειράματα. Ο παράγοντας νοσταλγία λοιπόν συνέβαλε καταλυτικά κατά την είσοδό μου στο Optical Papadiamantopoulos, καθώς με το που πέρασα το κατώφλι του κατευθύνθηκα αμέσως σε ένα extravagant ζευγάρι γυαλιά ηλίου μάσκα Etro με καφέ σκελετό, ένα χρώμα που αποτελεί επίσης δυνατό trend της νέας χρονιάς. Αλλά επειδή η γενιά που μας χαρακτηρίζει περισσότερο από κάθε άλλη είναι η Gen M, δεν θα μπορούσαμε παρά να κάνουμε το shopping εμπειρία, παίζοντας με τα εντυπωσιακά μοντέλα κορυφαίων brands του Optical Papadiamantopoulos μπροστά στον καθρέφτη για μερικές mirror selfies.
Ποιος είπε ότι η Gen Z δεν αναζητά κάτι από τη χάρη του κλασσικού; Η Σοφία είχε εδώ και καιρό την επιθυμία για ένα ρολόι διαχρονικό με αίσθηση κειμηλίου, σαν αυτό που θα είχε στην κοσμηματοθήκη της μία κομψή boomer. Το βρήκε στο Oroloi.gr και το ελβετικό luxury brand Lucien Rochat. Ένα two toned καλαίσθητο ρολόι σε ιδανικό μέγεθος για τον γυναικείο καρπό με οκτώ μικρά διαμάντια να στολίζουν το mother of pearl καντράν. Ένα timeless σχέδιο που παντρεύει χρυσό και ασημί με αιώνια δεσμά κομψότητας και επιτρέπει το στιλιστικό παιχνίδι με κοσμήματα και στα δύο φίνα υλικά.