
Η καμπάνια Diesel FW25 γίνεται ο οδηγός σου για αντισυμβατικό στιλ με πρωταγωνιστή το denim
Όταν το 1978 ο Renzo Rosso ξεκινούσε την Diesel είχε στόχο να δημιουργήσει το πιο καινοτόμο denim. Η Diesel ήταν από τις πρώτες εταιρείες που έφεραν στην αγορά "επεξεργασμένα" και "φθαρμένα" τζιν, δίνοντάς τους την όψη ενός κομματιού που φοριόταν για καιρό. Που έχει "φθαρεί" πάνω σου. Η δεκαετία του '90, καθιέρωσε την Diesel σε brand- σύμβολο της ανυπότακτης νεολαίας της εποχής, ενώ το μότο "For Successful Living" που συνόδευε τις προκλητικές και ειρωνικές καμπάνιες του συνέδραμαν στη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου attitude - πάντα φορώντας κομμάτια Diesel. Η καμπάνια της μάρκας για τη σεζόν Φθινόπωρο - Χειμώνας 2025 ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία του κοινωνικού σχολιασμού και της ειρωνείας: ένα line - up από "ενόχους" γίνεται η έμπνευση για το στιλ της νέας σεζόν.
Η Diesel στην εποχή του Glenn Martens & η νέα καμπάνια
Το 2020 αποτελεί ορόσημο για την αναβίωση του εμβληματικού στιλ της Diesel: ο Glenn Martens αναλαμβάνει καλλιτεχνικός διευθυντής και η θέση τoυ brand στην αγορά της premium μόδας επαναπροσδιορίζεται έχοντας κερδίσει πρωτίστως την προσοχή της Gen Z. Τα τολμηρά, καινοτόμα σχέδια με πρωταγωνιστή το denim, τα ριζοσπαστικά shows που παρουσιάζουν το denim ως τέχνη και πεδίο πειραματισμού, η συμμετοχή του κοινού, που εκδημοκρατίζει τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι παραδοσιακές πασαρέλες, έχουν αναδείξει τη Diesel σ' ένα από τα πιο επιδραστικά streetwear brands της εποχής μας.
Συνέχισε την ανάγνωση στο madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr