Στον κόσμο της μόδας, υπάρχουν επιθυμίες και κομμάτια που θα κάνουν πραγματική διαφορά στο στιλ μας. Είναι κείνα τα μοναδικά κομμάτια που λειτουργούν ως statement, ως όραμα και ως η επιτομή του avant-garde styling. Η Αντιγόνη Κουλουκάκου, μια από τις πιο εκλεπτυσμένες Ελληνίδες ηθοποιούς, με διεθνή λάμψη και αψεγάδιαστο στιλ, μας ανοίγει την πόρτα των ονείρων της και αποδεικνύει ότι η φινέτσα δεν είναι μόνο διαχρονική, αλλά και απόλυτα ενημερωμένη.
"Νομίζω πως θα ήθελα να επενδύσω σε κάτι μοναδικό, όπως είναι η νέα συλλογή της Chanel. Ειδικά, αυτή την υπέροχη φούστα με τα πούπουλα και τα φτερά, που φόρεσε η Awar Odhiang στο κλείσιμο του show. Θα ήθελα να προσθέσω στη συλλογή μου ένα κομμάτι από αυτή τη συλλογή. Όνειρα" και πρόσθεσε "εναλλακτικά ένα Frayed tweed φόρεμα σε χρυσό χρώμα".
Το νέο "Quiet Luxury" του οίκου Chanel
Η Awar Odhiang έκλεισε την επίδειξη για την SS26 συλλογή, που ήταν και το ντεμπούτο του Matthieu Blazy για τον οίκο Chanel, φορώντας μια πολύ ογκώδη φούστα διακοσμημένη με πολύχρωμα φτερά, συνδυασμένη με ένα πιο διακριτικό μεταξωτό T-shirt. Η επιλογή του συγκεκριμένου look, που συνδύαζε το δραματικό στοιχείο με την σύγχρονη άνεση, υπογράμμισε τη νέα, πιο τολμηρή και εκκεντρική κατεύθυνση του οίκου υπό την καθοδήγηση του Blazy.
Το tweed είναι το DNA του οίκου Chanel, το ύφασμα που η Coco Chanel "έκλεψε" από την ανδρική γκαρνταρόμπα και έκανε σύμβολο της γυναικείας κομψότητας. Στο ντεμπούτο του για τη σεζόν SS26, ο Matthieu Blazy έδειξε απόλυτο σεβασμό σε αυτόν τον κώδικα, αλλά με μια ριζοσπαστική, σύγχρονη ματιά: τα Frayed Tweeds.
Αντί για τα καθαρά, πεντακάθαρα τελειώματα που συνηθίσαμε, ο Blazy επέλεξε να αφήσει τις άκρες των υφασμάτων ξεφτισμένες και ακατέργαστες. Η επιλογή αυτή είχε διπλή σημασία. Τα ξεφτισμένα τελειώματα δίνουν μια αίσθηση ότι τα ρούχα είναι καλύτερα φορεμένα, σαν να έχουν ήδη ζήσει και να έχουν αγαπηθεί. Είναι σαν να έχουν περάσει από γενιά σε γενιά, αποκτώντας έναν πιο απόλυτο και ρεαλιστικό χαρακτήρα, μακριά από την αποστειρωμένη τελειότητα.
Επίσης, η τάση αυτή ήταν ιδιαίτερα εμφανής στα φορέματα και τα κοστούμια της συλλογής. Τα Frayed tweeds, αντί να είναι απλώς τετράγωνα κοψίματα, δημιουργούσαν λεπτές, αιωρούμενες φούντες ή ακόμη και μεταλλικές αλυσίδες που έμοιαζαν να κρέμονται από τις ξεφτισμένες άκρες. Αυτή η τεχνική έδωσε κίνηση και δραματικότητα στο κλασικό ύφασμα, ειδικά στο ογκώδες φόρεμα που έκλεισε το show, φορώντας το μοντέλο Awar Odhiang.
Στην ουσία, ο Blazy δήλωσε πως η νέα γυναίκα Chanel είναι ατρόμητη, αυθεντική και δεν φοβάται να αναμείξει την αριστοκρατική φινέτσα με μια πινελιά ανεπιτήδευτης ατέλειας. Αυτό είναι το νέο "Quiet Luxury" του οίκου: η πολυτέλεια που αφήνεται να ζήσει.