Let’s Go Autumn | Η M&S γιόρτασε τα 35 χρόνια της με ένα επετειακό event

Η Marks & Spencer γιόρτασε τα 35 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας της στην Ελλάδα

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Με μια βραδιά που συνδύασε ιδανικά τη μόδα, τον πολιτισμό και τον παλμό της πόλης, η Marks & Spencer γιόρτασε τα 35 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας της στην Ελλάδα. Το επετειακό fashion event αποτέλεσε ταυτόχρονα την εντυπωσιακή παρουσίαση της νέας φθινοπωρινής συλλογής, "Let’s Go Autumn”.

Η Κυψέλη μεταμορφώθηκε σε Pop-Up City

Η Δημοτική Αγορά της Κυψέλης, ένας χώρος με έντονη πολιτιστική ταυτότητα και δημιουργική ενέργεια, αποτέλεσε το ιδανικό σκηνικό για την εκδήλωση, την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025. Για μία αξέχαστη βραδιά, η M&S μετέτρεψε τον εμβληματικό αυτό χώρο σε ένα ζωντανό pop-up city, μια εμπειρία όπου η μόδα, η δημιουργικότητα και η αστική κουλτούρα συναντήθηκαν με ανεπιτήδευτο coolness και φθινοπωρινό χαρακτήρα.

Η συλλογή "Let’s Go Autumn”

Στο "Apartment 35”, η συλλογή "Let’s Go Autumn” παρουσιάστηκε σε ένα σκηνικό σύγχρονου αστικού διαμερίσματος, ζεστό, κομψό και γεμάτο M&S αισθητική. Η συλλογή αποτυπώνει τον δυναμισμό της νέας εποχής μέσα από πλούσιες υφές και cosy υλικά, γήινους τόνους με αποχρώσεις του μπορντό, του βαθύ καφέ και του πράσινου του δάσους, καθώς και την επάνοδο του κλασικού καρό μοτίβου σε σύγχρονες σιλουέτες. Πρόκειται για μια ωδή στο effortless style, με κομμάτια που ξεχωρίζουν για την άνεση, την πολυμορφία και τη διαχρονικότητα, απευθυνόμενα στη σύγχρονη γυναίκα και τον άνδρα.

Πολυδιάστατες εμπειρίες και τέχνη

Το event προσέφερε στους καλεσμένους μια σειρά από διαδραστικά σημεία. Το "Window Display” ζωντάνεψε την εμπειρία της βιτρίνας με ένα εντυπωσιακό installation. Το "Newspaper Kiosk”, εμπνευσμένο από το κλασικό ελληνικό περίπτερο, συνέδεσε τη μόδα με την κουλτούρα της πόλης, φιλοξενώντας fashion editorials και M&S snacks. Το "Flower Shop” πλημμύρισε από φθινοπωρινές αποχρώσεις, όπου οι επισκέπτες δημιούργησαν το δικό τους μπουκέτο εμπνευσμένο από την παλέτα της M&S. Τέλος, το "Cinema Room” φιλοξένησε την προβολή του νέου campaign video της συλλογής, καθώς και ένα αφιέρωμα στα 35 χρόνια παρουσίας του brand στην Ελλάδα.

Ιδιαίτερο highlight της βραδιάς αποτέλεσε η live δράση του καλλιτέχνη Tones Worx, ο οποίος δημιούργησε μοναδικά έργα πάνω σε tote bags με το λογότυπο της M&S, εμπνευσμένα από τη συλλογή "Let’s Go Autumn” και το επετειακό θέμα "35 Years”. Η fashion illustrator Bee Tranouli πρόσθεσε το δικό της καλλιτεχνικό στίγμα μέσα από live sketching, δημιουργώντας προσωποποιημένες εικονογραφήσεις εμπνευσμένες από τη συλλογή.

Ανάμεσα στους καλεσμένους βρέθηκαν δημοσιογράφοι, εκπρόσωποι των media, άνθρωποι της μόδας, stylists, celebrities και influencers, όπως η Έβελυν Καζαντζόγλου, η Νικολέττα Ράλλη, ο Φίλιππος Ιωάννου (aka Fipster), η Ελίνα Καλτζάκη και ο Νικόλας Παπαδάκης (aka Gingerbread), μαζί με πολλούς ακόμη αγαπημένους content creators.