Δες ποια ήταν η πηγή έμπνευσης για τις πιο ωραίες συλλογές του καλοκαιριού που σχεδίασαν τα ελληνικά brands

Οι πιο ωραίες συλλογές γι' αυτή τη σεζόν φέρουν ελληνική υπογραφή και έχουν εμπνευστεί από τα πιο απίθανα πράγματα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΠΕΝΝΥ ΚΑΡΑΚΑΣΗ

Η εγχώρια μόδα έχει κάνει πολλά βήματα μπροστά και έτσι υπάρχουν πολλά ελληνικά brands που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα πιο διάσημα του εξωτερικού. Η ποιότητά τους είναι πολύ υψηλή ενώ παράλληλα και η αισθητική τους έχει κάνει τη διαφορά και τα έχει βοηθήσει να κερδίσουν μια θέση στην καρδιά όλων των fashionistas. Φυσικά πίσω από κάθε γνωστό και καταξιωμένο brand βρίσκεται και μια δημιουργική ομάδα που εμπνέεται από διάφορα πράγματα και αποτυπώνει τις ιδέες της πάνω σε ρούχα και αξεσουάρ. Δες λοιπόν από πού εμπνεύστηκαν για να δημιουργήσουν μερικά από τα αγαπημένα μας ελληνικά brands τις συλλογές που έχουμε ήδη ξεχωρίσει γι' αυτό το καλοκαίρι.

Από την πρώτη στιγμή που η Ancient Kallos έκανε την εμφάνισή της ξεχωρίσε γιατί κατάφερε να "παντρέψει" σε μια σειρά από υπέροχα ρούχα, τη σύγχρονη μόδα με την ελληνική παράδοση. Αυτή τη σεζόν κάνει τη διαφορά με ένα ιδιαίτερο μοτίβο που έχει εμπνευστεί από το σύκο. H συλλογή "Syko" λοιπόν είναι μέρος της συλλογής "Mani" και ξεχωρίζει για το μοναδικό αυτό print που έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την illustrator Zeta Papdo. Ρούχα και μαγιό χρωματίστηκαν με αυτό το πολύ ξεχωριστό σχέδιο και δημιούργησαν για ακόμα μία σεζόν την τέλεια resort πρόταση που δεν πρέπει να λείπει από τη βαλίτσα των διακοπών σου.

Ακόμα μία σχεδιάστρια που έχει αποδείξει πως ξέρει τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες, είναι η Sophie Deloudi. Κάθε χρόνο προτείνει μερικά από τα πιο ωραία μαγιό της αγοράς και αυτό το καλοκαίρι δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Αν σου αρέσουν οι καθαρές, απλές γραμμές, θα ξεχωρίσεις και εσύ τα μαγιό της τα οποία εμπνέονται από την αρχιτεκτονική αλλά για πρώτη φορά φέτος και από τους χάρτες του μετρό. Ναι, σωστά διάβασες, οι χάρτες του μετρό τη βοήθησαν να σχεδιάσει γραφιστικά μοτίβα που κυριαρχούν σε μέρος της συλλογής αλλά και να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς που μας μεταφέρουν σε διάφορους αγαπημένους προορισμούς.

Από τη λίστα δε θα μπορούσαν να λείπουν και τα αγαπημένα ελληνικά σανδάλια των fashionistas, δηλαδή τα Ancient Greek Sandals. Μπορεί να έχεις ήδη επενδύσει σε ένα ζευγάρι από τα κλασικά σανδάλια που υπογράφει το brands όμως φέτος στη συλλογή τους θα δεις κάτι διαφορετικό. Γι' αυτό το καλοκαίρι λοιπόν τα Ancient Greek Sandals εχουν pin up αναφορές και σε πολλά από τα κομμάτια τους θα δεις ότι κυριαρχεί το girly στοιχείο. Φιόγκοι, έντονα χρώματα και μοτίβα όπως το gingham και το πουά, είναι μερικά από τα στοιχεία που αν μη τι άλλο θα σου φτιάξουν τη διάθεση με τον πιο απλό τρόπο. Πρόσθεσέ τα και αυτά στην καλοκαιρινή σου shopping list.

Από τη λίστα δε θα μπορούσε να λείπει ένα από τα πλέον καταξιωμένα ελληνικά brands που δεν είναι άλλο από το Zeus + Dione. Η καλοκαιρινή συλλογή που ήδη είναι διαθέσιμη έχει εμπνευστεί από τη θάλασσα του Ιονίου αλλά και από την Πηνελόπη του Οδυσσέα. Το Ιόνιο Πέλαγος ήταν αυτό που διέσχισε και τελικά οδήγησε τον Οδυσσέα στην Πηνελόπη, η οποία τον περίμενε υπομονετικά για δέκα ολόκληρα χρόνια. Έτσι όλα τα ρούχα συνδυάζουν αυτή τη διαχρονική κομψότητα που δε θα μπορούσε παρά να χαρακτηρίζει το στιλ μιας γυναίκας με την πυγμή και το σθένος της Πηνελόπης, λίγο από το δράμα του πολύπαθου Οδυσσέα καθώς και κάποια χρώματα και πιο ανάλαφρες σιλουέτες που παραπέμπουν αρχικά στην προσδοκία και τελικά στη χαρά της επανασύνδεσης του ζευγαριού, μετά την επιστροφή του Οδυσσέα. Και συνεχίζοντας να εμπνέεται από την ελληνική παράδοση και πολιτισμό, να πούμε ότι η ομάδα της Zeus + Dione ετοιμάζει το πιο καλοκαιρινό pop up store σε Ύδρα και Σπέτσες που ονομάζει Kaiki. Μπορείς να φανταστείς κάτι πιο ελληνικό; Για του λόγου το αληθές δες και το teaser video που «μυρίζει» #summeringreece.

Κλείνουμε με το πιο νέο από τα ελληνικά brands που αναφέραμε. Η Christina Economou αποφάσισε να σχεδιάσει μια συλλογή για όλη την οικογένεια και έτσι γεννήθηκε το March the Brand. Η αφετηρία λοιπόν για τη δημιουργία αυτής της συλλογής είναι η χαρά που φέρνει μαζί του ο μήνας Μάρτιος. Σύμφωνα με τη σχεδιάστρια αντιπροσωπεύει τη μετάβαση από το χειμώνα στην άνοιξη και το καλοκαίρι, το φως, τη θάλασσα, το ζεστό ήλιο και έτσι παραπέμπει σε κάτι χαρούμενο και διασκεδαστικό. Έντονα μοτίβα που παραπέμπουν στα 1970s, γραμμές πολύ σύγχρονες που θα μπορούσαν όμως να έχουν βγει και από τα 1960s, μαζί με μία πιο ποπ πινελιά συνθέτουν μία συλλογή που είναι για όλους και περιλαμβάνει πολλά ασορτί κομμάτια για να δημιουργήσεις ένα total look για τις διακοπές σου και όχι μόνο.