Μόδα25 ΜΑΪΟΥ, 2019

Φόρεσε ψηλοτάκουνα χωρίς πόνο ακολουθώντας τις απλές μας συμβουλές

Κι όμως είναι πολύ πιο απλό από ότι φαντάζεσαι.

Μίσος και αγάπη, αγάπη και μίσος. Έτσι συμβαίνει σε όλους τους μεγάλους έρωτες, ένας από τους οποίους είναι και αυτός της κάθε γυναίκας για τα ψηλοτάκουνα παπούτσια. Όλες μας έχουμε πολλά στη συλλογή μας και τα λατρεύουμε, άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο. Ποτέ δεν είναι αρκετά και πάντα θέλουμε μερικά ακόμα ψηλοτάκουνα παπούτσια για να εμπλουτίσουμε τη συλλογή μας.

Πώς θα φορέσω ψηλοτάκουνα χωρίς να πονάω

Όπως όλες μας, έτσι και εσύ, σίγουρα θα έχεις πέσει κάποια στιγμή στην παγίδα να επιλέξεις ένα ζευγάρι που είναι εξαιρετικά άβολο και τελικά δεν το ευχαριστήθηκες όσο θα ήθελες. Εδώ λοιπόν έχουμε συγκεντρώσεις μερικές πολύ απλές συμβουλές και για να κάνεις τη σωστή αγορά αλλά και για να τα φορέσεις στη συνέχεια χωρίς φόβο και κυρίως χωρίς πόνο.

Προσοχή στο υλικό

Όλα τα παπούτσια, και τα ψηλοτάκουνα, είναι πιο σκληρά στο πίσω μέρος τους, καθώς με κάποιον τρόπο πρέπει να κρατούν το σχήμα τους. Επίλεξε αυτά που είναι σουέτ και σίγουρα αυτά που είναι δερμάτινα καθώς τα συνθετικά υλικά δε μαλακώνουν και δεν παίρνουν το σχήμα του πέλματός σου με αποτέλεσμα να είναι πολύ πιο άβολα.

Προσοχή στο νούμερο

Μπορεί να τα ερωτεύτηκες αλλά η επιλογή να πάρεις ψηλοτάκουνα που δεν εφαρμόζουν καλά στο πόδι σου, είναι ξεκάθαρα λάθος. Απόφυγε να πάρεις ένα ζευγάρι που είναι μικρό με την προοπτική να ανοίξει και επίσης μην πάρεις κάποιο που είναι μεγάλο με την προοπτική να προσθέσεις πάτους. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να πληγώσεις τα πόδια σου. Στην περίπτωση που δεν είσαι 100% σίγουρη για το νούμερο, καλύτερα πάρε το μεγαλύτερο, το κακό είναι μικρότερο μιας και ως ένα βαθμό διορθώνεται, με ένα ζευγάρι ανατομικούς πάτους για παράδειγμα.

Θέλει τρόπο

Όταν δοκιμάζεις ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα παπούτσια, μη στέκεσαι απλώς μπροστά στον καθρέφτη. Αντίθετα κάνε μικρές βόλτες και σιγουρέψου ότι είναι σωστό το νούμερο. Με την κίνηση θα δεις σε ποια σημεία ασκείται παραπάνω πίεση ενώ θα δεις και πολύ πιο καθαρά αν τελικά αυτά τα ψηλοτάκουνα που φοράς σε βολεύουν όντως.

Δες το τακούνι

Φυσικά και ο τύπος τακουνιού που θα επιλέξεις έχει σημασία. Αν για παράδειγμα θέλεις ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα για τις καθημερινές σου δραστηριότητες προτίμησε αυτά με το χοντρό τακούνι, ή πλατφόρμα γιατί θα είναι σαφώς πιο άνετα. Τα αγαπημένα σου στιλέτο δεν είναι απαγορευτικά, αλλά θα σε κουράσουν λίγο περισσότερο.

Έχει σημασία πότε θα κάνεις την αγορά

Θέλεις να πάρεις παπούτσια; Επισκέψου το αγαπημένο σου κατάστημα στο τέλος μιας κουραστικής μέρας. Δοκίμαστε το ζευγάρι που σου αρέσει όταν έχεις ήδη κουράσει τα πόδια σου, μιας και θα είναι λίγο πιο πρησμένα και σαφώς πιο ευαίσθητα. Η αγορά σου έτσι θα είναι καλύτερη μιας και θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες τις καθημερινότητάς σου.

Μην “κολλάς” στο ύψος

Ναι, το ξέρουμε ότι τα 12ποντα παπούτσια είναι τα πιο σέξι, όμως η αλήθεια είναι πως δε μπορούν όλοι να περπατήσουν τέλεια φορώντας τα. Δε χρειάζεται όλα σου τα παπούτσια να είναι πανύψηλα, μπορείς ειδικά για κάποιες περιστάσεις να βρεις πιο χαμηλά ζευγάρια και να είσαι το ίδιο chic χωρίς να κάνεις ακροβατικά.

Κάνε λίγο υπομονή

Τα πήρες και ανυπομονείς να τα φορέσεις. ΟΚ το καταλαβαίνουμε. Μη φοράς όμως ποτέ ένα ολοκαίνουργιο ζευγάρι παπούτσια σε ένα σημαντικό event. Τώρα θα πεις πως για τα σημαντικά events είναι που αγοράζεις παπούτσια και δεν έχεις άδικο. Για να είσαι σίγουρη όμως, μην τα φορέσεις τελευταία στιγμή. Κάνε πρόβα για πολλές μέρες στο σπίτι (και μάλιστα φορώντας χοντρές κάλτσες) έτσι ώστε και να τα συνηθίσεις και να πάρουν τη φόρμα του πέλματός σου πριν τα φορέσεις σε πραγματικές συνθήκες.

Να είσαι προετοιμασμένη

Να έχεις πάντα λίγο βαμβάκι στην τσάντα σου. Έτσι θα είσαι προετοιμασμένη και θα καταφέρεις να αντιμετωπίσεις τυχόν πληγές άμα τη εμφανίσει τους και έτσι δε θα υποφέρεις φορώντας τα και προσπαθώντας να περπατήσεις τέλεια παρόλο που πονάς. Επιπλέον μπορείς να προλάβεις ένα μεγάλο μέρος του πόνου αν φορέσεις ένα ζευγάρι πάτους από αυτούς που μοιάζουν με ζελέ. Θα έχεις παρατηρήσει ότι όταν φοράς ψηλοτάκουνα, όλο σου το βάρος πέφτει στο «μαξιλαράκι» του ποδιού σου, εκεί ακριβώς που το πέλμα σου λυγίζει. Στο εμπόριο κυκλοφορούν αυτοί οι πάτοι λοιπόν που διευκολύνουν πραγματικά την κατάσταση.

Δοκίμασε ένα μικρό “κόλπο”

Μία συμβουλή που κυκλοφορεί ευρέως (και λειτουργεί) είναι αυτή που λέει ότι πρέπει να «κολλήσεις» το τρίτο και το τέταρτο δάχτυλο των ποδιών σου (μετρώντας από το μεγάλο) με αυτοκόλλητη ταινία. Απλό σιλοτέιπ, ή φαρμακευτική ταινία σε μπεζ απόχρωση; Δεν έχει απολύτως καμία σημασία. Υπάρχει κάποιο νεύρο το οποίο βρίσκεται ανάμεσα σε αυτά τα δύο δάχτυλα και προκαλεί έντονο πόνο όταν δεχτεί πίεση, δηλαδή όταν φοράς τακούνια. Αν το προστατεύσεις με ένα κομμάτι ταινία, θα δεις μεγάλη διαφορά.

Last but not least

Αν τίποτα από όλα αυτά δε σe βοηθήσει αρκετά και μετά το αχαλίνωτο πάρτι νιώθεις τα πόδια σου πολύ πονεμένα, υπάρχει ένα συστατικό που θα σε ανακουφίσει πραγματικά. Η μενθόλη, που βρίσκεται σε διάφορα προϊόντα, με πιο κοινά τη μέντα και τον δυόσμο, καταπραΰνει ιδιαίτερα τα πέλματά σου. Βράσε λοιπόν κάτι από τα δύο, προσθέστε και μια μικρή ποσότητα αλόης, ψέκασε με το χλιαρό διάλυμα και κάνε απαλό μασάζ. Αμέσως θα νιώσεις καλύτερα.

Φωτογραφίες: Abaca Press

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΟΔΑ

Best of network