Follow us

Γιατί η Barbie είναι η πιο αγαπημένη κούκλα όλων των κοριτσιών;

Οι λόγοι είναι πολλοί και τους μοιραζόμαστε μαζί σου

showimage

Δεν υπάρχει γυναίκα που δεν έχει παίξει με την Barbie σαν παιδί. Δεν υπάρχει κορίτσι που δεν έχει πιάσει έστω και μία φορά στη ζωή του την πιο διάσημη κούκλα. Το σημαντικό βέβαια με την Barbie είναι από το 1959 και με το μήνυμα «Μπορείς να γίνεις ό,τι ονειρεύεσαι», εμπνέει τις απεριόριστες δυνατότητες που μπορείς να έχει κάθε κορίτσι, και το προτρέπει να πιστέψει στον εαυτό του και να πιστέψει στα όνειρά του. Στο «βιογραφικό» της έχει πάνω από 200 επαγγέλματα, 6 υποψηφιότητες για πρόεδρος, πολλά χρυσά μετάλλια κι ένα ταξίδι στο φεγγάρι πριν τον Neil Armstrong. Η Barbie μέχρι και σήμερα συνεχίζει να εξελίσσεται ως ένα σύγχρονο πρότυπο ενθαρρύνοντας τα κορίτσια να αναπτύξουν τη φαντασία τους και να εκφράσουν τα ταλέντα τους.

H Barbie είναι μια κούκλα με «συνείδηση»

Φυσικά το μυστικό είναι ότι η Barbie ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα κάθε εποχής, έτσι δεν μένει ίδια. Έξι δεκαετίες τώρα εξελίσσεται, αλλάζει στιλ, μακιγιάζ, χτένισμα, σωματότυπο ακόμα και καριέρα. Από τότε που η δημιουργός της, η Ruth Handler, έφτιαξε μία κούκλα που να παρουσιάζει στα κορίτσια ότι έχουν τις επιλογές να κάνουν τα πάντα, έμελλε να γίνει πρότυπο και πηγή έμπνευσης κάθε γυναίκας στον πλανήτη.

Όταν η Barbie, το 1959, έκανε το ντεμπούτο της στην έκθεση New York Toy Fair, με την κατάξανθη αλογοουρά και το πασίγνωστο ριγέ, ασπρόμαυρο μαγιό, οι αγοραστές παιχνιδιών αμφέβαλλαν για την επιτυχία της, όμως η Barbie έκανε αμέσως τεράστια θραύση και εξακολουθεί να είναι η πιο διάσημη κούκλα μόδας που κατασκευάστηκε ποτέ!

Στα 60 χρόνια παρουσίας της, δε σταματάει να μας εκπλήσσει ποτέ. Πρόσφατα,

αντικατοπτρίζοντας το πώς πρέπει να βλέπουν τα κορίτσια τον εαυτό τους, παρουσίασε τρεις νέες κατηγορίες σωματότυπου: με καμπύλες, μικροκαμωμένο και ψηλό. Το λανσάρισμα των νέων κατηγοριών σωματότυπου της Barbie έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό «Times» και έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί δείχνει ακριβώς αυτό που μόλις είπαμε, ότι η Barbie ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα και δεν μένει αμέτοχη στις εξελίξεις.

Η Barbie, ως πρότυπο της νέας γενιάς, επικοινωνεί με τα κορίτσια μέσω του @barbiestyle, που λανσαρίστηκε το 2014 και σήμερα έχει δύο εκατομμύρια ακόλουθους, που το καθιστούν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι μόδας στο Instagram, μέχρι τώρα.

Ξεκίνησε ένα νέο vlog στο YouTube, που την έκανε να είναι η Νο1 κοριτσίστικη μάρκα παιχνιδιών σε αυτό το μέσο. Η Barbie Vlogger έχει διακριθεί ως η κορυφαία influencer των κοριτσιών στο YouTube, με πάνω από 108 εκατομμύρια προβολές.

Το «Dream Gap Project» της Barbie

Στην πορεία, η Barbie ανακοίνωσε το «Dream Gap Project», μια παγκόσμια πολυετή πρωτοβουλία για την ευαισθητοποίηση γύρω από τους περιοριστικούς παράγοντες που αποτρέπουν τα κορίτσια από το να κατακτήσουν όλα όσα μπορούν. Μετά από έρευνα που έδειξε ότι πολλά κορίτσια μικρής ηλικίας, σε σχέση με τα αγόρια, είναι πιθανό να μη βλέπουν το δικό τους φύλο ως έξυπνο και να χάνουν την αυτοπεποίθησή τους, η Barbie τα ώθησε και τα ωθεί να πιστέψουν στον εαυτό τους χτίζοντας την καμπάνια «Μπορείς να γίνεις ό,τι ονειρεύεσαι» και παρουσιάζοντας γυναικεία πρότυπα που έχουν διαπρέψει σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς.

Παρουσιάζει γυναίκες-πρότυπα από διαφορετικούς επαγγελματικούς τομείς που έχουν ξεπεράσει τα κατεστημένα. Τιμάει περισσότερες από 20 γυναίκες, από διαφορετικές ηπείρους και χώρες, από 19 έως και 85 ετών. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη και την πιο διαφοροποιημένη σειρά από γυναίκες-πρότυπα που βραβεύτηκαν και τιμήθηκαν από την Barbie, συνεχίζοντας το πρόγραμμα «Shero» ή αλλιώς Role Models, που ξεκίνησε το 2015. Αυτές οι γυναίκες λαμβάνουν την υψηλότερη αναγνώριση της Barbie, μία μοναδική και προσωποποιημένη κούκλα που τιμάει το ρόλο τους ως πρότυπα κοριτσιών ανά τον κόσμο.

Η πρώτη Ελληνίδα Barbie Role Model

Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζει γυναίκες Role Models που προέρχονται από διαφορετικούς τομείς και σπάνε τα όρια για να εμπνεύσουν την επόμενη γενιά κοριτσιών. Στην εποχή της εικόνας και των πολλαπλών ερεθισμάτων, η έκθεση των κοριτσιών σε πρότυπα είναι μεγάλη, όμως η Barbie έρχεται να ξεκαθαρίσει την εικόνα και να ξεκινήσει μια συζήτηση γύρω από τη σημασία των θετικών γυναικείων προτύπων με σκοπό να εμπνεύσει τα κορίτσια να πιστέψουν στον εαυτό τους και να γίνουν ό,τι ονειρεύονται.

Φέτος η Barbie παρουσιάζει την πρώτη Ελληνίδα Barbie Role Model και αυτό είναι το πιο σημαντικό νέο από την αγαπημένη κούκλα όλων των κοριτσιών. Η πρώτη Ελληνίδα Barbie Role Model, δεν είναι άλλη από την Ελένη Αντωνιάδου, που έχει διακριθεί διεθνώς για την προσφορά της στον τομέα της μεταμόσχευσης τεχνητών οργάνων, μιας πρωτοποριακής μεθόδου που αναμένεται να σώσει εκατομμύρια ζωές. Η Barbie λοιπόν δημιούργησε μία κούκλα που της μοιάζει προκειμένου να εμπνεύσει για ακόμα μία φορά όλα τα κορίτσια να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα και να ακολουθήσουν τομείς και καριέρες που μπορεί να μην τολμούσαν.

Η Barbie πάντα ενέπνεε τα κορίτσια να ονειρεύονται σπουδαία πράγματα και να ακούγεται ο λόγος τους. Με τις γυναίκες ακόμα να υποεκπροσωπούνται σε διάφορους τομείς, η Barbie δείχνει στα κορίτσια ότι μπορούν να πάρουν θέση μπροστά και να αποδείξουν αυτό που αξίζουν.

Χρόνια Πολλά Barbie και μην σταματάς ποτέ να ξεχωρίζεις!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ