H νέα καμπάνια της Gucci αντλεί έμπνευση από την αρχαία Ελλάδα

Ο πλούτος της ελληνικής μυθολογίας τροφοδοτεί την ιταλική μόδα με τον πιο περίτεχνο τρόπο

Ο οίκος Gucci κυκλοφόρησε τη διαφημιστική του καμπάνια της Pre-Fall 2019 συλλογής, η οποία συνδιαλέγεται με το παρελθόν, διαθέτοντας τα κομμάτια του μέλλοντος.

Με έμπνευση από την αρχαία Ελλάδα, παρακολουθούμε ένα σύγχρονο συμπόσιο όπου φίλοι και εραστές συναντιούνται για να συζητήσουν φιλοσοφικά και πολιτικά ζητήματα, να διαβάσουν ποιήματα, να παίξουν μουσική και να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Στο βίντεο της καμπάνιας μάλιστα βλέπουμε και μία αναπαράσταση του Δούρειου Ίππου, όπου επάνω του παίζουν και χορεύουν ανθρώπινες σκιές. Τα μοντέλα της καμπάνιας έχουν τατουάζ, χτενίσματα βγαλμένα από τα 80s και φορούν κοστούμια, καφτάνια και tunics με διαφορετικά patterns συνδυασμένα με την περίτεχνη μάξιμαλ αισθητική του Alessandro Michele, Creative Director του Οίκου.

Τα γυρίσματα της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν στον αρχαιολογικό ναό Selinunte στη Σικελία. Να υπενθυμίσουμε πως ο Οίκος έχει ανακοινώσει πως θα παρουσιάσει και το show Cruise 2020 στο Λόφο του Καπιτωλίου, στη Ρώμη ένα μέρος όπου διαθέτει μεγάλο αριθμό αρχαίων αγαλμάτων, επιγραφών, συλλογών κοσμημάτων, νομισμάτων και έργων τέχνης του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης.

Δες τις φωτογραφίες της καμπάνιας στην παραπάνω gallery.

Φωτογραφίες: gucci.com

Δες ακόμη: Όλο το front row στην επίδειξη της Gucci απογείωσε αυτή την τάση

Screenshot_1

Screenshot_2

Screenshot_3

Screenshot_4

gu623_pf19-campaign_dps_master_pr_crop_300dpi_02

gu623_pf19-campaign_dps_master_pr_crop_300dpi_03

gu623_pf19-campaign_dps_master_pr_crop_300dpi_05

gu623_pf19-campaign_dps_master_pr_crop_300dpi_07

gu623_pf19-campaign_dps_master_pr_crop_300dpi_011

gu623_pf19-campaign_dps_master_pr_crop_300dpi_019