H νέα παγκόσμια καμπάνια Tommy Hilfiger εμπνέεται από το πνεύμα του "Προχωράμε Μαζί"

Μια πρωτοβουλία του brand για ένα καλύτερο μέλλον

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM TEAM

Η Tommy Hilfiger, πιστή στη δέσμευσή της να δημιουργήσει μια μόδα που θα καλωσορίζει τους πάντες και δεν θα σπαταλά τίποτα, ανακοινώνει για το Φθινόπωρο 2020, την παγκόσμια καμπάνια της "Moving Forward Together". Και καλεί τους λάτρεις του brand- κι όχι μόνο- να προχωρήσουν μαζί προς ένα καλύτερο μέλλον, που θα περιλαμβάνει ένα πολύχρωμο, diverse σύμπαν ανθρώπων έτοιμο να συν-δημιουργήσει με όρους που δεν θα επιβαρύνουν τον πλανήτη.

Για να να γιορτάσει τη φιλοσοφία της καμπάνιας "Προχωράμε Μαζί", και σ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, η Tommy Hilfiger, που ανήκει στον όμιλο PVH Corp., έχει προγραμματίσει μία σειρά από πρωτοβουλίες, που προσκαλούν όλους όσοι αγαπάνε το brand να απελευθερώσουν τη δύναμη του συνόλου μέσα από co-creation και customization, καθώς και τοπικές συνεργασίες.

"Όταν αντιμετωπίζουμε εξαιρετικές κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις, το να στεκόμαστε μαζί είναι ο ισχυρότερος τρόπος για να προχωρήσουμε", δήλωσε ο Tommy Hilfiger. Και συμπληρώνει: "Κάθε πρόκληση είναι μια ευκαιρία. Μπορεί να μας πάει ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη του ονείρου μας και να εμπνεύσει τη δημιουργικότητα που ποτέ δεν ξέραμε ότι είχαμε. Μέσω του Moving Forward Together, βρισκόμαστε σε ένα ταξίδι για να βοηθήσουμε να αναζωπυρωθεί αυτή η δημιουργική σπίθα και να προσφέρουμε βοήθεια εκεί που χρειάζεται περισσότερο".

Οι "Moving Forward Together" πρωτοβουλίες

Δημιουργούμε μαζί – Co-Creation Activation με τους καταναλωτές:

Μέσα από τα social media Tommy Hilfiger, οι καταναλωτές παγκοσμίως θα κληθούν να συν-δημιουργήσουν ψηφιακά νέα κομμάτια χρησιμοποιώντας υφάσματα που έχουν περισσέψει, και να δώσουν μια νέα ματιά πάνω σε σχέδια προηγούμενων σεζόν μέσω μιας ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας. Τα νέα σχέδια θα είναι shoppable σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ευρώπη, την Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

Δίπλα στους τοπικούς ήρωες – Tommy Repair Shop activation:

Το Tommy Repair Shop συνεργάζεται με τοπικούς ράφτες και καλλιτέχνες που επλήγησαν από την πανδημία και θα προσφέρει in-store υπηρεσίες επισκευής σε οποιαδήποτε ενδύματα δωρεάν. Στους συγκεκριμένους συνεργάτες θα παραχωρηθεί ειδικός χώρος στο κατάστημα για να παρουσιάσουν το έργο τους, αποκτώντας παράλληλα πρόσβαση σε νέους πιθανούς πελάτες.

Η πρωτοβουλία αυτή έχει, επίσης, ως στόχο να δώσει παράταση ζωής στα αγαπημένα ρούχα των καταναλωτών, σύμφωνα πάντα με την αποστολή του brand να μη σπαταλά τίποτα. H πρωτοβουλία θα πραγματοποιηθεί σε συγκεκριμένες χώρες και τα πρώτα Tommy Repair shops θα ανοίξουν στο Αμβούργο και το Ντίσελντορφ.

Η καμπάνια

Η καμπάνια Fall 2020 γυρίστηκε στο Golden Oak Ranch της Disney από τον φωτογράφο Chris Bernabeo. Το cast περιλαμβάνει ένα εμπνευσμένο mix ανθρώπων που υποστηρίζουν σθεναρά το θέμα του inclusivity, όπως οι influencers Alton Mason, Ralph Souffrant, Geron McKinley, Halima Aden, Dilone, Michaela DePrince, Soo Joo Park και Precious Lee.

Το "Moving Forward Together" ("Προχωράμε μαζί") αποτελεί μία συνέχεια των φιλανθρωπικών προγραμμάτων που ξεκίνησε τη τελευταία περιόδο ο Tommy Hilfiger. Κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας, ο ίδιος δώρισε 10.000 λευκά T-shirts στους εργαζομένους του χώρου υγειονομικής περίθαλψης πρώτης γραμμής. Ξεκίνησε, επίσης, μια πρωτοβουλία συν-δημιουργίας που κάλεσε την κοινότητα Tommy Hilfiger να σχεδιάσει μια capsule collection, τα έσοδα της οποίας μοιράστηκαν σε παγκόσμιες προσπάθειες ανακούφισης από την πανδημία COVID-19. Το Moving Forward Together αποτελεί ένα βήμα για να ανακάμψει η βιομηχανία και οι δημιουργικές κοινότητες.

Το video της καμπάνιας