Μόδα17 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2020

H νέα συλλογή της Rihanna αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα και προωθεί την ισότητα

H νέα καλοκαιρινή συλλογή «Release 6-20» γιορτάζει τη δημιουργικότητα, την ελπίδα και το πνεύμα της νιότης

H νέα συλλογή της Rihanna αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα και προωθεί την ισότητα

Η Rihanna αποδεικνύει σε κάθε της συλλογή ότι το brand Fenty αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, αγαπάει όλους τους σωματότυπους και συμβαδίζει με την εποχή. Η τραγουδίστρια και επιτυχημένη επιχειρηματίας, καταφέρνει να τραβάει όλα τα βλέμματα στις συλλογές και στις καμπάνιες της, αφού πολλές κινήσεις της θεωρούνται πολύ σημαντικές έτσι ώστε να να εδραιωθεί η ισότητα στη μόδα.

Διάβασε επίσης: Rihanna | Η πιο πλούσια τραγουδίστρια στην Βρετανία αν και έχει να κυκλοφορήσει τραγούδι από το 2016

Λίγες μέρες πριν, κατά την διάρκεια του κινήματος “Black Live Matters” είδαμε αυτό το μήνυμα στον λογαριασμό του brand Fenty : “Δεν μένουμε σιωπηλοί. Η καταπολέμηση της φυλετικής ανισότητας, της αδικίας και του άμεσου ρατσισμού δεν σταματά με οικονομικές δωρεές και λόγια υποστήριξης. Σε αλληλεγγύη με την κοινότητα των Μαύρων, τους υπαλλήλους μας, τους φίλους μας, τις οικογένειές μας και τους συναδέλφους μας σε όλους τους κλάδους, είμαστε περήφανοι που συμμετέχουμε στο #BlackoutTuesday. Η FENTY ΔΕΝ θα διεξάγει καμία επιχείρηση την Τρίτη 2 Ιουνίου – παγκοσμίως. Αυτό δεν είναι μια μέρα διακοπών. Αυτή είναι μια μέρα για να προβληματιστούμε και να βρούμε τρόπους για να κάνουμε πραγματική αλλαγή. Αυτή είναι μια μέρα στο #PullUp.” Για ακόμη μια φορά η Rihanna απέδειξε πώς δεν φοβάται να πάρει θέση και να εκφράσει τις απόψεις της.

H νέα συλλογή της Rihanna αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα και προωθεί την ισότητα

H νέα καλοκαιρινή συλλογή του Fenty έχει την ονομασία «Release 6-20» γιορτάζει τη δημιουργικότητα, την ελπίδα και το πνεύμα της νιότης. Αποτελείται από τρία μέρη που θα κυκλοφορήσουν σε διαφορετικές ημερομηνίες. Είδαμε είδη το πρώτο στις 11 Ιουνίου, κυκλοφορεί το δεύτερο στις 18 Ιουνίου, και το τρίτο στις 15 Ιουλίου.Prints εμπνευσμένα από την δεκαετία του ’90, baggy γραμμές και must have φορέματα είναι κάποια από τα κομμάτια της συλλογής. «Eμπνευστήκαμε από τη δύναμη και το πνεύμα της νεολαίας. Κάθε κομμάτι της συλλογής διερευνά μια διαφορετική πτυχή της κουλτούρας των νέων, από την ηθική της εργασίας έως τη νέα ψηφιακή rave σκηνή» γράφει ένα από τα caption της διαδικτυακής καμπάνιας.

Δες επίσης: No makeup makeup look | Η Rihanna μας δείχνει πώς να κάνουμε το απόλυτο καλοκαιρινό μακιγιάζ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ