Follow us

Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci μέσα από τη ματιά του Γιώργου Λάνθιμου

Ο Έλληνας σκηνοθέτης ενώνει ξανά τις δυνάμεις του με τον Alessandro Michele

GU663_SS 20 CAMPAIGN_DPS_PR CROPS_300dpi_016

Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2020 και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.

Η γνωστή σουρεαλιστική ματιά του Έλληνα σκηνοθέτη υμνεί και πάλι το παράδοξο, συγκεντρώνοντας αυτή τη φορά μοντέλα και άλογα στο αστικό τοπίο του Los Angeles, στο σούπερ μάρκετ, το βενζινάδικο, την κίνηση, το πλυντήριο αυτοκινήτων, ακόμη και την πισίνα. Mε μότο της καμπάνιας Gucci of course a horse, τα υπέροχα πρωταγωνιστικά του πλάσματα κρύβουν ιδιαίτερους συμβολισμούς που οι θεατές καλούνται να μεταφράσουν.

10 εμβληματικά brands παπουτσιών που αξίζει να επενδύσεις χρήματα

"Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη μιας τριάδας. Ακόμα περισσότερο εάν το τρίο περιλαμβάνει ένα άλογο. Είναι κατοικίδιο; Μέλος της οικογένειας; Μια θεραπευτική βοήθεια; Ένα νεύμα για τη διατήρηση της ιππασίας που βρίσκεται στο DNA του Gucci; Μια μυθολογική ενσάρκωση κάποιας θεότητας της αγάπης; Ίσως όλα τα παραπάνω, ίσως κανένα από αυτά" αναφέρει σχετικά ο ιταλικός οίκος.

Σε μία προσπάθεια αποκωδικοποίησης της ιδιαίτερης αισθητικής, λοιπόν, τα άλογα ως σύμβολο της ελευθερίας μέσα στην καμπάνια θα μπορούσαν να φανερώνουν τη δύναμη της μόδας που σπάει τους κανόνες. Από την άλλη, ίσως τα ζώα να έχουν το ρόλο του περιπλανητή σε κάποια ανθρώπινη ενσάρκωση.

Όποιος και αν είναι ο συμβολισμός, όμως σίγουρα βρίσκεται στην προσωπική υπόθεση του εκάστοτε θεατή, όπως άλλωστε και η αλήθεια αλλά και το στιλ.

Δες τις φωτογραφίες της καμπάνιας.

Ashley Graham | Δημιούργησε τη δική της plus size bridal συλλογή

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ