Μία γρήγορη ματιά πίσω από τις κάμερες
Ο οίκος Burberry έγινε το πρώτο brand που φωτογράφισε και «ανέβασε» μία καμπάνια live στην πλατφόρμα του Snapchat. Η ολοκληρωμένη καμπάνια, η οποία φωτογραφήθηκε από τον Mario Testino, θα παρέμενε διαθέσιμη για 24 ώρες προτού εξαφανιστεί.
Εικόνες από την καμπάνια του Burberry στο Snapchat
Εικόνες από την καμπάνια του Burberry στο Snapchat
«Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που είμαι μέρος αυτής της βιομηχανίας, και είναι κάτι που κάνουμε πρώτοι με τον Burberry. Με την Snapchat Campaign ελπίζουμε να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο η βιομηχανία της μόδας βλέπει και μεταχειρίζεται τις καμπάνιες μόδας, ανοίγοντας έναν τελείως διαφορετικό νέο κόσμο όσον αφορά στη σύλληψη και την ανταλλαγή περιεχομένου – με το αποτέλεσμα να είναι πολύ πιο άμεσο και αυθεντικό».
Ο Mario Testino την ώρα που φωτογραφίζει
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr