H καμπάνια του οίκου Dior για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 20-21 που σχεδίασε η Maria Grazia Chiuri, είναι εμπνευσμένη από το ιταλικό φεμινιστικό κίνημα. Οι εικόνες που αποτύπωσε ο φακός της Paola Mattioli αντανακλούν τη φιλοσοφία της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας των γυναικείων συλλογών του οίκου, μια ωδή στις διαφορετικές εκφάνσεις της θηλυκότητας.
Σε ό,τι αφορά τα ρούχα, πρωταγωνιστούν τα κομμάτια-κλειδιά που είδαμε στην πασαρέλα για την παρουσίαση της κολεξιόν, όπως τα καρό και πουά αλλά και μια σύγχρονη πρόταση για το κλασικό Bar suit που λάνσαρε ο οίκος τη δεκαετία του 1970.
Στα αξεσουάρ, τον τόνο δίνουν οι εκδοχές της Dior book Tote και της Lady D-Lite από βελούδο, όπως και η νέα τσάντα Bobby και τα εμβληματικά φουλάρια.
Τέλος, τα t-shirts με το μότο "I say I*" αποτυπώνουν με τον πιο φρέσκο τρόπο την άποψη του οίκου για τη γυναικεία φύση: μια δυναμική έκφραση της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας που ξεπερνά τα στερεότυπα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr