Η νέα καμπάνια του οίκου Dior και οι διαφορετικές εκφράσεις της θηλυκότητας

Η καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 20-21 του οίκου είναι εμπνευσμένη από το ιταλικό φεμινιστικό κίνημα.

ΓΡΑΦΕΙ: MADAME FIGARO

H καμπάνια του οίκου Dior για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 20-21 που σχεδίασε η Maria Grazia Chiuri, είναι εμπνευσμένη από το ιταλικό φεμινιστικό κίνημα. Οι εικόνες που αποτύπωσε ο φακός της Paola Mattioli αντανακλούν τη φιλοσοφία της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας των γυναικείων συλλογών του οίκου, μια ωδή στις διαφορετικές εκφάνσεις της θηλυκότητας.

Σε ό,τι αφορά τα ρούχα, πρωταγωνιστούν τα κομμάτια-κλειδιά που είδαμε στην πασαρέλα για την παρουσίαση της κολεξιόν, όπως τα καρό και πουά αλλά και μια σύγχρονη πρόταση για το κλασικό Bar suit που λάνσαρε ο οίκος τη δεκαετία του 1970.

Στα αξεσουάρ, τον τόνο δίνουν οι εκδοχές της Dior book Tote και της Lady D-Lite από βελούδο, όπως και η νέα τσάντα Bobby και τα εμβληματικά φουλάρια.

Τέλος, τα t-shirts με το μότο "I say I*" αποτυπώνουν με τον πιο φρέσκο τρόπο την άποψη του οίκου για τη γυναικεία φύση: μια δυναμική έκφραση της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας που ξεπερνά τα στερεότυπα.

Πηγή | Madamefigaro.gr

Tags