Στο σόου για την παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-2021 του οίκου Gucci, οι θεατές είχαν κληθεί να σηκωθούν από τις θέσεις στους και να παρακολουθήσουν τι γίνεται στο backstage, πίσω από τις βαριές κουρτίνες που το χώριζαν από το catwalk.
Στην διαφημιστική καμπάνια για την ίδια συλλογή, ο Alessandro Michele ακολουθεί την ίδια "ανάποδη" διαδικασία: Ο καλλιτεχνικός διευθυντής ζήτησε από τα μοντέλα να διαμορφώσουν την καμπάνια, εξερευνώντας περαιτέρω την ιδέα ότι κοιτάζοντας τα πράγματα από μια άλλη οπτική, διαμορφώνονται καινούριες δυνατότητες.
Δες περισσότερα στο Madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr