Follow us

Kenzo: Δημιούργησε το πιο αστείο βίντεο με την υπογραφή διάσημης σκηνοθέτριας

Έτσι θα ήταν τα social media αν ήταν άνθρωποι

kenzo

Πριν λίγες ημέρες, κυκλοφόρησε το διαφημιστικό για το νέο άρωμα Kenzo World του Kenzo, που κατάφερε να αστατώσει το ίντερνετ παγκοσμίως.

Και τώρα, μία νέα ταινία μικρού μήκους του οίκου με τίτλο The Realest Real, σε σκηνοθεσία της Carrie Brownstein και πρωταγωνίστρια την Laura Harrier αποδεικνύει για άλλη μια φορά το χιούμορ των μυαλών που κρύβονται πίσω από το brand, παρουσιάζοντας με έναν σατυρικό τρόπο το πώς "τα social media θολώνουν τα όρια μεταξύ κανονικού και διάσημου".

Στο φιλμ, βλέπουμε τον χαρακτήρα της Abby να καταφτάνει στο λόμπυ ενός πλασματικού και απόκοσμου ινστιτούτου του Αληθινού και του Αληθινά Αληθινού για μία συνάντηση με τον Υπουργό Δημοσίων-Ιδιωτικών Σχέσεων, ενώ τα βήματα της ακολουθούν οι ακόλουθοι της στα social media. Αυτό που ακολουθεί είναι μία παρωδία της χρήσης της λέξης "Mom", μίας στοργικής και μη κυριολεκτικής έκφρασης την οποία η Laura είχε κάποτε χρησιμοποιήσει για να σχολιάσει μια φωτογραφία της Natasha Lyonne, της ηθοποιού που γνωρίσαμε από τη σειρά Orange Is The New Black. Το αποτέλεσμα; H Natasha γίνεται η μαμά της Laura στην πραγματική ζωή και το αποτέλεσμα είναι απολαυστικό.

Δες το βίντεο:

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ