#LETSWOW: Η Lidl και η Heidi Klum συνεργάζονται για την πιο hot συλλογή της σεζόν

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τη νέα συλλογή Heidi Klum x Lidl που κάνει σύντομα παγκόσμια πρεμιέρα στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης

ΓΡΑΦΕΙ: ΝΙΚΟΛΙΝΑ ΣΙΟΥΖΟΥ

Στις 7 Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη, η Heidi Klum και η Lidl θα αποκαλύψουν το μυστικό της εκστρατείας #LETSWOW, η οποία ξεκίνησε σε 28 χώρες στις αρχές Αυγούστου. Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης, όλα τα κομμάτια της κολεξιόν θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά σε ένα διεθνές show.

Μπορεί η Lidl να μην έχει συνδεθεί με τη μόδα μέχρι σήμερα, όμως με την Heidi Klum - μια δημιουργική πηγή έμπνευσης και μία επιτυχημένη σχεδιάστρια στο πλευρό της -θέλει να κάνει την αλλαγή. Με σύνθημα το #LETSWOW η μόδα γίνεται διασκέδαση και κάπως έτσι η Lidl μας εκπλήσεει ευχάριστα ως καταναλωτές.

Μια πολυσύχναστη μητρόπολη και το επίκεντρο όλων των νέων τάσεων, η Νέα Υόρκη αποτελεί κάτι περισσότερο από ένα απλό σκηνικό της εκδήλωσης:

την βασικότερη πηγή έμπνευσης της αγαπημένης μας fashionista, Heidi Klum, για το "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City".

Όσο άγρια και όσο πολύπλευρη είναι η Νέα Υόρκη και η ίδια η Klum, άλλο τόσο είναι και η εν λόγω συλλογή που προσφέρει ποικιλία ρούχων: πανωφόρια και λεπτές μπλούζες, bomber jackets και super skinny τζιν, δαντέλα, και πολλά ακόμη. Κάθε κομμάτι εντυπωσιάζει με την υψηλή ποιότητά του στη γκάμα τιμών που σας έχει συνηθίσει η Lidl, μεταξύ 7 και 25 ευρώ περίπου.

«Ήθελα να δημιουργήσω μόδα με ένα wow αποτέλεσμα, ώστε να συνδυάζεται εύκολα και να κάνει κάθε γυναίκα να φαίνεται απλά φανταστική - και όλα αυτά σε ασυναγώνιστες τιμές», όπως δηλώνει και η ίδια η Heidi Klum.

Η πώληση της συλλογής θα ξεκινήσει στις 18 Σεπτεμβρίου και στα 219 καταστήματα της Lidl Hellas.