Μια iconic καμπάνια περιγράφει τι σημαίνει να είσαι “Γένους Θηλυκού"

Η καμπάνια παρουσιάζει τη συλλογή της Converse “Love the Progress”με πρωταγωνίστριες δυναμικές νέες γυναίκες, μεταξύ των οποίων οι: Millie Bobby Brown, Stephanie Kurlow, Qin Yunquan, Kasia Gola, NaomiPreizler και άλλες

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM TEAM

Όταν μιλάμε για brands που ενθαρρύνουν τους fans τους να εκφράζονται και να μένουν πιστοί στο προσωπικό τους στιλ, σίγουρα δε μπορούμε να μην αναφερθούμε στην Converse. Σκέψου λίγο και τη δική σου σχέση με την εταιρεία, ανέκαθεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις τα κομμάτια της για να δημιουργήσεις looks ανάλογα με το στιλ και τη διάθεσή σου, έτσι μπορούσες πάντα με τη βοήθειά της να εκφράζεις πλήρως τη στιλιστική σου ταυτότητα. Την ίδια ελευθερία έχουν και οι δημιουργοί της Converse και αυτή την άνοιξη οι γυναίκες σχεδιάστριες της ομάδας της Converse δημιούργησαν τη συλλογή "Love the Progress", αντλώντας έμπνευση από τη δύναμη της αγάπης, της ενότητας και της κοινότητας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει λοιπόν η καμπάνια "All the Stories Are True”, που εμπνεύστηκε από αυτή τη συλλογή. Μέσα από την καμπάνια γυναίκες από όλο τον κόσμο είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για το φύλο τους με τα δικά τους λόγια και να μοιραστούν προσωπικές τους ιστορίες. Στη διάρκεια της αναζήτησης αυτών των γυναικών η Converse ανακάλυψε απίστευτες ιστορίες για κορίτσια κάθε ηλικίας που χαράζουν το δικό τους μονοπάτι. Καθορίζουν τι σημαίνει να είσαι κορίτσι με τους δικούς τους όρους, και με αυτόν τον τρόπο εμπνέουν και άλλα κορίτσια στη πορεία. Είναι βέβαιο πως θα ταυτιστείς με πολλές από αυτές τις εμπειρίες, που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Η digital και outdoor καμπάνια μεταξύ άλλων περιέχει και τις ιστορίες πολλών γνωστών και σημαντικών γυναικών. Έτσι την «ερμηνεία» για το τι σημαίνει να είσαι κορίτσι μοιράζονται η ηθοποιός και ακτιβίστρια Millie Bobby Brown, η πρώτη μπαλαρίνα Ηijabi Stephanie Kurlow, η εκπαιδεύτρια αυτοάμυνας Qin Yungquan, η αντικομφορμίστρια μουσικός Naomi Preizler και τη tech expert Kasia Gola. Η κάθε μία διατύπωσε το δικό της ορισμό χειρόγραφα στον εμβληματικό καμβά ενός Chuck Taylor.

Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας

Millie Bobby Brown, Ηθοποιός και Ακτιβίστρια: Αγγλία - “GIRL is powerful”

Stephanie Kurlow, Hijabi Μπαλαρίνα: Αυστραλία: “GIRL is influential and a risk taker’

Qin Yungquan, Εκπαιδεύτρια Αυτοάμυνας: Σιγκαπούρη - “GIRL is a warrior”

Naomi Preizler, Αντικομφορμίστρια Μουσικός: Αργεντινή - “GIRL is to be human”

Kasia Gola, Tech Expert: Πολωνία- “GIRL is disciplined, works hard and achieves”

Στην Ελλάδα, η Converse Global επέλεξε την Σάντυ Κουτσοσταμάτη ως μία από τις “Redefiners” για να συμμετάσχει στην καμπάνια Love the Progress, γράφοντας τη δική της ερμηνεία για το ΚΟΡΙΤΣΙ του 2019 στο λευκό καμβά ενός Converse All Star.

Πριν μερικά χρόνια και με αφορμή παρατήρηση που δέχτηκε σε μεγάλο εμπορικό κέντρο της συμπρωτεύουσας από φύλακα security επειδή θήλαζε στο χώρο του εμπορικού κέντρου, η Σάντυ συνεργάστηκε με τον παγκόσμιο οργανισμό θηλασμού και διοργάνωσε ταυτόχρονο δημόσιο θηλασμό ως ένδειξη διαμαρτυρίας, καθώς και για να προωθήσει αυτή την τόσο σημαντική πράξη αγάπης.

Σάντυ Κουτσοσταμάτη, Ψυχολόγος-Συγγραφέας-”GIRL is the new strong”

Η συλλογή “LOVE THE PROGRESS”

Αυτή η συλλογή, δημιουργημένη από τις γυναίκες σχεδιάστριες της Converse προάγει τη δύναμη της αγάπης, της ενότητας και της κοινότητας. Η συλλογή και το motto της “Keep Loving, Keep Fighting” είναι η πεποίθηση ότι με το να αγαπάμε ο ένας τον άλλον και συνεχίζοντας να παλεύουμε για ισότητα, η αγάπη θα υπερισχύσει του φόβου.

Επισκέψου το www.conversestories.com/ για να δεις όλες τις ιστορίες και Share your story του τι σημαίνει για σένα να είσαι Κορίτσι το 2019, στο Instagram κάνοντας χρήση του Hashtag #InMyCoverse και mention @converse.greece Η συλλογή “Love The Progress” θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Collective Stores & Kix.

Sandy Koutsostamati

Kasia Gola

Millie Bobby Brown

Naomi Prezler

Qin Yunquan

Stephanie Kurlow