Follow us

Μετά το single της Burberry, το album της Bottega Veneta

O ιταλικός οίκος μόδας προωθεί CD με κομμάτια που λάτρεψε ο creative director του, Tomas Maier.

bottegaveneta


O ιταλικός οίκος μόδας προωθεί CD με κομμάτια που λάτρεψε ο creative director του, Tomas Maier.


Κανονικά, ήταν δουλειά διαφημιστικής καμπάνιας και βιτρίνων, το να επικοινωνήσουν την δημιουργικότητα ενός οίκου μόδας. Φαίνεται όμως πως αυτά τα προϊστορικά εργαλεία marketing δεν λειτουργούν πια. Τώρα πια, το πιο hot αξεσουάρ που χρειάζεται ένας οίκος για να προωθηθεί είναι ένα soundtrack.

Μετά την Burberry που ανακοίνωσε την συνεργασία της με το συγκρότημα The Feeling (που μόλις ηχογράφησε μία acoustic εκδοχή του single τους Rose, υπό την καλλιτεχνική κατεύθυνση του creative οραματιστή του οίκου, Christopher Bailey), o Tomas Maier, creative director της Bottega Veneta, συντάσσει ένα special-edition album.

To CD, με τίτλο "Intreccio Uno", είναι απλά μία συλλογή μουσικής από τα show και τα μαγαζιά του οίκου. Ο Maier, μαζί με τον μακροχρόνιο φίλο του, Michel Gaubert, Παριζιάνο DJ, υπεύθυνο για τα soundtrack πολλών fashion shows the Parisian, διαλέξανε μαζί τα τραγούδια για το album.

"Ήθελα να συνδυάσω διαφορετικά είδη μουσικής, καθώς έτσι σίγουρα θα δημιουργούσαμε ένα ασύνηθες album” λέει ο Maier για το album, το οποίο περιέχει το indie band The Heavy, τον Γάλλο πιανίστα Maxence Cyrin, και τον Νορβηγό παραγωγό Lindstrom. Το μόνο σίγουρο είναι πως είναι θέμα χρόνου πριν να αρχίσουν αντίπαλοι οίκοι να συνθέτουν δικά τους album, με σκοπό να καταλάβουν την πρώτη θέση στα 'luxury charts'. Το "Intreccio Uno" θα είναι διαθέσιμο από τον Νοέμβριο στα
καταστήματα Bottega Veneta ανά τον κόσμο αλλά και στο bottegaveneta.com

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ