Μπορεί να είναι η Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής για πάντα ψηφιακή;

Μπορεί οι κριτικοί μόδας και οι editors να απογοητεύτηκαν που δεν βρέθηκαν στην πρώτη σειρά, όμως το πραγματικό κοινό της υψηλής ραπτικής, οι πελάτες, είναι ακόμα εκεί με τον ίδιο ενθουσιασμό.

ΓΡΑΦΕΙ: HARPERSBAZAAR.GR

Τον περασμένο Απρίλιο η Tamara Ralph, του οίκου Ralph & Russo, σχεδίασε ένα τελείως διαφορετικό concept για τη συλλογή υψηλής ραπτικής αυτής της σεζόν, η οποία επρόκειτο να παρουσιαστεί στην αντίστοιχη Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι. Τελικά όμως συνέβη η πανδημία και το lockdown. Άρα όλα έπρεπε να μεταφερθούν σε digital περιβάλλον.

"Με όλα αυτά που συνέβαιναν στον κόσμο όλο αυτό που ετοιμάζαμε δεν φαινόταν σωστό, έτσι αποφασίσαμε να αλλάξουμε οπτική” εξηγεί. Ο οίκος δημιούργησε ένα avatar, τη Hauli, που εξυπηρετεί δύο ρόλους: είναι το μοντέλο που φόρεσε αυτές τις δημιουργίες υψηλής ραπτικής, αλλά έγινε και η μούσα του οίκου.

Δες περισσότερα στο Harpersbazaar.gr