Ο οίκος Gucci παρουσιάζει την καμπάνια The Epilogue

Η σχεδιαστική ομάδα του Alessandro Michele σε ρόλο μοντέλων

ΓΡΑΦΕΙ: HARPERSBAZAAR.GR

Η πανδημία αποδείχτηκε μια περίοδος ιδιαίτερα περίεργη για τη βιομηχανία της μόδας, με τεράστιες ανατροπές, συμβιβασμούς και υποχρεωτικές αλλαγές. Οι καλλιτεχνικοί διευθυντές των οίκων μόδας κλήθηκαν να δημιουργήσουν collections υπό συνθήκες κατ' οίκον περιορισμού, εργασία από απόσταση και εμπόδια όπως η περιορισμένη ύλη σε υφάσματα. Για κάποιους, η πρόκληση μοιάζει να πάγωσε τη δημιουργικότητα τους, σε άλλους αποδείχτηκε μια εξαιρετικά δημιουργική διαδικασία: ο Alessandro Michele του Gucci είναι μία τέτοια περίπτωση.

Ο ανήσυχος καλλιτεχνικός διευθυντής ξεκίνησε τη συζήτηση για τη μόδα που αλλάζει τον Ιούλιο μ' ένα live streaming video για την παρουσίαση της Epilogue collection, ανοίγοντας την πόρτα του ατελιέ του για να δείξει στον κόσμο τι συμβαίνει συνήθως πίσω από τις κλειστές κουρτίνες. Και τώρα έρχεται να κλείσει το κεφάλαιο Epilogue με μια σειρά από φωτογραφίες που έρχονται σε συνέχεια εκείνης της ζωντανης διαδικασίας, του Ιουλίου, και στις οποίες, βεβαίως, τα μοντέλα είναι τα μέλη της σχεδιαστικής του ομάδας.

Διάβασε περισσότερα στο harpersbazaar.gr