Κάτι καινούργιο και ψηφιακό έφτασε στο εμπορικό Golden Hall στο Μαρούσι, και είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Η πρώτη interactive βιτρίνα ήρθε στην Ελλάδα, στη γυναικεία βιτρίνα του καταστήματος Καλογήρου και πραγματοποιήθηκε η πρώτη προβολή στον Τύπο, το βράδυ της Τρίτης. Χρησιμοποιώντας τις κάμερες βάθους Microsoft Kinect, η κίνηση του window shopper εντοπίζεται, και τα εκτεθειμένα παπούτσια εμφανίζονται φορεμένα πάνω του, ενώ εκείνος περπατάει μπροστά απο τη βιτρίνα. Ακόμα, ο επισκέπτης μπορεί να ψηφίσει το αγαπημένο του ζευγάρι παπούτσια, υψώνοντας απλά τα χέρια του.
Στο event της εγκαινίασης, οι καλεσμένοι που αποτελούν εκπρόσωποι του χώρου της μόδας, της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων πήραν μέρος στη διαδραστική διαδικασία και ψήφισαν τα δικά τους αγαπημένα υποδήματα.
Η Γεωργία Μοσχογιάννη, Commercial Director Αττικών Εκδόσεων
Αλέξανδρος Λεμονής, Στέλλα Ράπτη, εκδότρια Madame Figaro, Celebrity & Mirror & Editorial Director Digital Αττικών Εκδόσεων και Κώστας Τσίτσας, εκδότης Esquire
Ελένη Στασινοπούλου, editor in Chief Μiss Bloom και Ελένη Παπαϊωάννου, fashion editor
Λεωνίδας Κασούμης και Αλέξανδρος Λεμονής
Αντωνία Καλλιμούκου
Βασίλης Μαγουλάς και Θέκλα Πανταζή
Άννα Λινού, διεύθυνση διαφήμισης Αττικών Εκδόσεων
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr