Η πρώτη interactive βιτρίνα στην Ελλάδα είναι γεγονός!

Η νέα πρωτοποριακή εμπειρία στο window shopping ήρθε στο Golden Hall

ΓΡΑΦΕΙ: ΦΩΤΕΙΝΗ

Κάτι καινούργιο και ψηφιακό έφτασε στο εμπορικό Golden Hall στο Μαρούσι, και είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Η πρώτη interactive βιτρίνα ήρθε στην Ελλάδα, στη γυναικεία βιτρίνα του καταστήματος Καλογήρου και πραγματοποιήθηκε η πρώτη προβολή στον Τύπο, το βράδυ της Τρίτης. Χρησιμοποιώντας τις κάμερες βάθους Microsoft Kinect, η κίνηση του window shopper εντοπίζεται, και τα εκτεθειμένα παπούτσια εμφανίζονται φορεμένα πάνω του, ενώ εκείνος περπατάει μπροστά απο τη βιτρίνα. Ακόμα, ο επισκέπτης μπορεί να ψηφίσει το αγαπημένο του ζευγάρι παπούτσια, υψώνοντας απλά τα χέρια του.

Στο event της εγκαινίασης, οι καλεσμένοι που αποτελούν εκπρόσωποι του χώρου της μόδας, της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων πήραν μέρος στη διαδραστική διαδικασία και ψήφισαν τα δικά τους αγαπημένα υποδήματα.

Η Γεωργία Μοσχογιάννη, Commercial Director Αττικών Εκδόσεων

Αλέξανδρος Λεμονής, Στέλλα Ράπτη, εκδότρια Madame Figaro, Celebrity & Mirror & Editorial Director Digital Αττικών Εκδόσεων και Κώστας Τσίτσας, εκδότης Esquire

Ελένη Στασινοπούλου, editor in Chief Μiss Bloom και Ελένη Παπαϊωάννου, fashion editor

Λεωνίδας Κασούμης και Αλέξανδρος Λεμονής

Αντωνία Καλλιμούκου

Βασίλης Μαγουλάς και Θέκλα Πανταζή

Άννα Λινού, διεύθυνση διαφήμισης Αττικών Εκδόσεων