Ψηφιακό pop-up store του Kenzo στο Παρίσι

Ο ιαπωνικός οίκος εκφράζει τις οικολογικές του ανησυχίες με ένα installation στους δρόμους του Παρισιού.

ΓΡΑΦΕΙ: ΚΕΛΛΥ ΔΕΣΥΠΡΗ

Ο ιαπωνικός οίκος εκφράζει τις οικολογικές του ανησυχίες με ένα installation στους δρόμους του Παρισιού.

Τα τελευταία χρόνια η μόδα δείχνει μία πιο ευαισθητοποιημένη στάση απέναντι στο περιβάλλον και τα προβλήματά του. Άλλωστε αν μπορείς να δημιουργείς trend και να υποστηρίξεις ταυτόχρονα τον πλανήτη, πώς είναι δυνατόν να μην το κάνεις;

Ο οίκος Kenzo αποτελεί την τελευταία προσθήκη στη fashion λίστα των υπέρμαχων του πλανήτη με το “digital pop-up store” του στο Παρίσι. Έτσι, ένα κομμάτι τοίχου μεταμορφώθηκε σε πρόσοψη καταστήματος που φιλοξενεί μία γιγαντοοθόνη. Στην “βιτρίνα” του μπορεί κανείς να δει στα βάθη των ωκεανών πλήθη ψαριών από τα οποία χάνεται το 1/3 ανα τακτά χρονικά διαστήματα. Με αυτό το συμβολισμό αλλά και με πίνακες που φέρουν σχετικές πληροφορίες, οι περαστικοί ενημερώνονται για τις τραγικές επιπτώσεις της υπεραλιείας.

Πέρα βέβαια από την οικολογική ευαισθητοποίηση, το digital pop-up store προσφέρει στους περιαστικούς την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα κομμάτι της #NoFishNoNothing limited edition συλλογής του Kenzo τα έσοδα από την οποία δωρίζονται στον σύλλογο Blue Marine Foundation. Με κάθε αγορά αλλά και με κάθε φωτογραφία του digital store στο Instagram με το hashtag #NoFishNoNothing, ένα ψάρι προστίθεται ξανά στο ψηφιακό ενυδρείο του.



Μπορεί να είναι κοινώς αποδεκτό πως οι οίκοι μόδας είναι στην επιχειρήσεις και στοχεύουν στο κέρδος, όμως όταν χρησιμοποιούν το όνομα τους για να βοηθήσουν το περιβάλλον λίγοι είναι εκείνοι που μπορούν να αντισταθούν.