Μόδα01 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2020

Τα brands ειδών πολυτελείας ανάμεσα στα “θύματα” του Covid-19

Ποιες είναι οι επιπτώσεις της πανδημίας για τα brands ειδών πολυτελείας και τι ελπίζουν ότι θα οδηγήσει στην ανάκαμψή τους;

μόδα, στυλ, τσάντα

Γνωστοί για την αντοχή τους απέναντι σε κάθε δοκιμασία, οι μεγάλοι οίκοι ειδών πολυτελείας συγκλονίζονται από τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού, που θα αφήσει βαθιά ίχνη στο επιχειρηματικό μοντέλο των κολοσσών αυτών που ποντάρουν στην οικονομική ανάκαμψη στην Ασία για να ανακάμψουν με την σειρά τους.

Τι δείχνουν οι αριθμοί

“Είναι πρωτοφανές, δεν έχουμε ποτέ περάσει τέτοιο σοκ. Βγαίνουμε από εξαιρετικά χρόνια ανάπτυξης, κατά συνέπεια το σοκ είναι πιο ισχυρό”, λέει ο Arnaud Cadart, διαχειριστής χαρτοφυλακίων στην Flornoy & Associés. Την Δευτέρα, ο όμιλος LVMH, που κατέχει την πρώτη θέση των οίκων ειδών πολυτελείας στην παγκόσμια κατάταξη και την μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στην γαλλική χρηματιστηριακή αγορά, ανακοίνωσε υποεξαπλάσια κέρδη κατά το πρώτο εξάμηνο. Το λειτουργικό του περιθώριο, δείκτης της κερδοφορίας του, καθηλώθηκε στο 9%, έναντι 21% έναν χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ.

“Δεν νομίζω ότι έχω δει ποτέ τόσο αρνητική σύνοδο πλανητών”, σχολίασε κατά την δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο Jean Jacques Guiony, οικονομικός διευθυντής του ομίλου LVMH του Bernard Arnault, που περιλαμβάνει 70 επιμέρους “οίκους” (Louis Vuitton, Fendi, Dior, Givenchy, Guerlain, Hennessy, Sephora…). Η πτώση ήταν απότομη για όλους τους μεγάλους οίκους, συνηθισμένους σε αναπτυξιακά άλματα το ένα τρίμηνο μετά το άλλο.

Διάβασε τη συνέχεια στο madamefigaro.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΟΔΑ

Best of network