Το καρό μοτίβο του οίκου Louis Vuitton κυριαρχεί σε όλα τα εξώφυλλα

Οι μεγαλύτεροι τίτλοι παγκοσμίως το επέλεξαν για τα ανοιξιάτικα τεύχη τους<br />

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΑΒΡΙΗΛ ΝΙΚΟΛΑιΔΗΣ


Οι μεγαλύτεροι τίτλοι παγκοσμίως το επέλεξαν για τα ανοιξιάτικα τεύχη τους


Από τη στιγμή που η πρώτη καρό δημιουργία του Marc Jacobs διέσχισε την πασαρέλα στο ανοιξιάτικο show της Louis Vuitton ξέραμε ότι ένα νέο trend ξεκινούσε. Το twitter και το instagram γέμισαν με φωτογραφίες από τις δημιουργίες του Marc που αποπνέουν '60s αέρα και ρετρό άρωμα. Το 6λεπτο show του στο Palais Royal ήταν η αφετηρία για μια νέα τάση, την οποία δεν αγνόησαν καθόλου τα περιοδικά μόδας σε όλο τον πλανήτη. Τα κορίτσια της πασαρέλας - που θύμιζαν κάπως την Twiggy - παραχώρησαν τα φορέματα τους στις κινηματογραφικές σταρ για τις εμφανίσεις τους στο red carpet (θυμήσου εδώ τη Jessica Alba) και μετά τη σκυτάλη πήραν τα περιοδικά.

Δες εδώ τα εξώφυλλα τους για τους πρώτους μήνες του 2013:



[gallery ids="53631,53633,53634,53635,53636,53637,53638,53639,53640,53641,53642,53644,53645,53646"]

Harper’s Bazaar, Ισπανία, Φεβρουάριος 2013

Wallpaper, Μάρτιος 2013

Harper’s Bazaar, Κορέα, Φεβρουάριος, 2013

Dansk

L' Officiel, Ολλανδία, Μάρτιος 2013

Harper’s Bazaar, Μαλαισία, Μάρτιος 2013

Harper’s Bazaar, Αμερική, Μάρτιος 2013

Elle, Γαλλία, Ιανουάριος 2013

Vogue, Ιαπωνία, Μάρτιος 2013

Elle, Αμερική, Μάρτιος 2013

Elle, Αγγλία, Μάρτιος 2013

Vogue, Βραζιλία, Μάρτιος 2013

Vogue, Ολλανδία, Μάρτιος 2013

Numero, Γαλλία, Φεβρουάριος 2013