Missbloom x MAC VIVA GLAM | Η συνεισφορά που μας κάνει να νιώθουμε πιο όμορφες

Η φιλανθρωπική δράση της M·A·C Cosmetics με το VIVA GLAM ξεκίνησε το 1994 και έχει συγκεντρώσει πάνω από 500 εκατ. δολάρια παγκοσμίως.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ένα εντυπωσιακό χτένισμα ή ένα μακιγιάζ που τονίζει τα ωραιότερα χαρακτηριστικά του προσώπου μας πάντα αυξάνει την αυτοπεποίθηση μας. Δεν υπάρχει όμως κάτι που να μας κάνει να νιώθουμε πιο όμορφες από τη συνεισφορά. Ήδη από τη "γέννηση" του Missbloom, 10 χρόνια πριν, ξέραμε πολύ καλά ότι η χαρά του να προσφέρουμε το χρόνο ή κάποιο χρηματικό ποσό για σκοπούς που μας αγγίζουν είναι αυτή που μας κάνει να νιώθουμε η πιο όμορφη εκδοχή του εαυτού μας.

Είναι μεγάλη χαρά που αρωγός μας στην προσπάθειά μας για έναν καλύτερο, κόσμο, είναι η MAC Cosmetics, ένα εμβληματικό makeup brand, που εδώ και δεκαετίες μας βοηθά να δείχνουμε, αλλά και να νιώθουμε πιο όμορφες, τόσο δημιουργώντας εντυπωσιακά makeup looks, όσο και προσφέροντας σε σημαντικούς σκοπούς.

Viva Glam, Viva Giving

Ήδη από την ίδρυσή της το 1984, από δύο άντρες της LGBTQIA+ κοινότητας, η MAC Cosmetics έχει στόχο να στηρίζει όλες τις ηλικίες, όλες τις φυλές, όλα τα φύλα, επιτρέποντάς τους να παίζουν με τα χρώματα και να γιορτάζουν τον αληθινό εαυτό τους.

Παγκοσμίως

Η φιλανθρωπική δράση της M·A·C Cosmetics με το VIVA GLAM ξεκίνησε το 1994 και έχει συγκεντρώσει πάνω από 500 εκατ. δολάρια παγκοσμίως, αποκλειστικά μέσω της πώλησης προϊόντων για τα χείλη M·A·C VIVA GLAM. Στόχος της αρχικά ήταν να προσφέρει ουσιαστική διαφορά στην καθημερινότητα και στις ζωές των ανθρώπων που είχαν προσβληθεί από το HIV/AIDS. To 100% των πωλήσεων (μείον του ΦΠΑ), από την πώληση ενός VIVA GLAM lipstick, προοριζόταν για οργανισμούς που υποστήριζαν αυτό το σκοπό. Μέχρι σήμερα, τα έσοδα από τα VIVA GLAM lipsticks, έχουν χρηματοδοτήσει πάνω από 1.800 οργανισμούς σε όλο τον κόσμο.

Για την ιστορία

Μετά τη "γέννηση" του VIVA GLAM lipstick το 1994, πολλοί ήταν οι celebrities που στήριξαν την ενέργεια μέσα στα χρόνια, βάζοντας το δικό τους λιθαράκι για ένα καλύτερο αύριο:

1995: Σχεδιαστές παγκοσμίου φήμης, όπως οι Marc Jacobs,
Vivienne Westwood και Katharine Hamnett, στηρίζουν τη δράση με δημιουργίες στο χρώμα του VIVA GLAM I Lipstick.

1996: Η Καναδή τραγουδοποιός K.D. Lang είναι το πρόσωπο της καμπάνιας του VIVA GLAM II Lipstick.

2002: Η MAC δωρίζει $250.000 στο Εθνικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα για τη συνέχιση των προσπαθειών καταπολέμησης του AIDS.

2004: Η MAC γιορτάζει τα 10 της χρόνια, κάνοντας την Chloë Sevigny το πρόσωπο του VIVA GLAM.

2006: Η βασίλισσα του Burlesque, Dita Von Teese αναλαμβάνει ένα νέο ρόλο, εκείνο του VIVA GLAM spokesperson.

2008: H Fergie συμβάλλει στον αγώνα κατά του HIV/AIDS, ούσα το νέο πρόσωπο της καμπάνιας.

2018: Η Sia εμπνέει τους fans της να συμβάλλουν στον αγώνα, αποκαλύπτοντας ένα matte κόκκινο κραγιόν.

2021: H MAC Cosmetics γιορτάζει φέτος τα 27 χρόνια προσφοράς της 100% της αξίας των κραγιόν VIVA GLAM με τρεις ειδικές εκδόσεις του εμβληματικού κραγιόν, φέροντας τη χαρακτηριστική χρωματική παλέτα του Keith Haring. Το λαμπερό κίτρινο (St. Marks Yellow), το φωτεινό μπλε (Canal Blue) και το φλογερό κόκκινο (Red Haring), εμπνευσμένα από την street pop art και τη ματιά του αείμνηστου street pop artist της δεκαετίας του '80 μας βοηθούν όχι μόνο να εκφράσουμε τη δημιουργικότητά μας, αλλά και να στηρίξουμε σημαντικούς σκοπούς.

Στην Ελλάδα

Στη χώρα μας, η MAC Ελλάδος συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα VIVA GLAM, προσφέροντας ουσιαστικά σε πρωτοβουλίες οι οποίες πρεσβεύουν, υπηρετούν και υποστηρίζουν εμπράκτως τις αρχές και τις επιταγές αυτού του τόσο σημαντικού project.

Από το 2009 μέχρι και σήμερα έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 3.000.000 ευρώ από τις πωλήσεις των προϊόντων VIVA GLAM στην Ελλάδα, τα οποία και έχουν διατεθεί σε ΜΚΟ και επίσημους θεσμούς και φορείς, οι οποίοι έχουν προσφέρει σημαντικό έργο και βοήθεια σε συνανθρώπους μας αλλά και στο κοινωνικό σύνολο.

Με κάθε διαφάνεια και αποδεδειγμένο έργο, η MAC μέσω του προγράμματος VIVA GLAM έχει υποστηρίξει στην Ελλάδα, φορείς όπως η UNICEF, το Κέντρο Ζωής, το ΚΕΕΛΠΝΟ, τους Γιατρούς του Κόσμου, το PRAKSIS αλλά και τον ΕΟΔΥ. Από τη δημιουργία ενός ξενώνα φιλοξενίας για την υποστήριξη όσων ζουν με HIV/AIDS μέχρι την δωρεά 100.000€ για την καταπολέμηση του Covid-19 και των ανθρώπων της πρώτης γραμμής, η ΜΑC έχει αποδείξει έμπρακτα την ευαισθησία της σε ανθρώπινα, κοινωνικά και ανθρωπιστικά προβλήματα. Στόχος και σκοπός είναι να συνεχίσει το τόσο επιτυχημένο αυτό πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης με ακομη μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα που αφορούν τις ΛΟΑΚΤΚΙ+ κοινότητας αλλά του κοινωνικού συνόλου γενικότερα.

MAC Cares

Θα πρέπει επίσης να αναφέρουμε ότι η MAC Cosmetics συνεισφέρει ενεργά στον αγώνα κατά του ρατσισμού απέναντι στις μη λευκές φυλές, αλλά και στα άτομα της LGBTQIA+ κοινότητας, ούσα απόλυτα συντονισμένη με την επίκαιρη έννοια της συμπερίληψης και της διαφορετικότητας (inclusivity&diversity), κάτι το οποίο είναι έκδηλο τόσο στις καμπάνιες της, όσο και στις συνεργασίες της.

Η ΜΑC συνεισφέρει επίσης στον αγώνα για την προστασία του πλανήτη, κάνοντας ολοένα και πιο βιώσιμες τις συσκευασίες των προϊόντων της, αλλά και μέσω καινοτόμων προγραμμάτων, όπως το Back-To-MAC, κατά το οποίο επιστρέφονται χρησιμοποιημένες συσκευασίες μακιγιαζ. έτσι μειώνεται το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα στον πλανήτη, ανακυκλώνουμε και βοηθάμε με το να μειωθεί ο όγκος σκουπιδιών που στέλνουμε στις χωματερές.
Τόσο απλά, συνεισφορά χωρίς μικρά γράμματα -ακριβώς έτσι όπως πρέπει να είναι.

Τόσο απλά, συνεισφορά χωρίς μικρά γράμματα -ακριβώς έτσι όπως πρέπει να είναι.