Lancôme Institute | Ένα pop-up ινστιτούτο ολιστικής περιποίησης στο κέντρο της Αθήνας

Η μεγαλειώδης εκδήλωση στην Allouche Benias Gallery που σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Lancôme.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Η Lancôme υποδέχτηκε τον Οκτώβρη δημιουργώντας έναν εμπνευσμένο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, σε μια από τις πιο επιβλητικές γκαλερί της πόλης, την Allouche Benias Gallery. Συγκεκριμένα, η εμβληματική εταιρεία, που μετρά πάνω από 85 χρόνια ως ηγέτης στο χώρο της ομορφιάς, δημιούργησε το πολυτελές "Lancôme Institute”, ένα pop-up ινστιτούτο ολιστικής περιποίησης στο οποίο αναδείχθηκαν οι πλούσιες συλλογές της, αλλά και η πλήρη γκάμα high-tech εργαλείων που την καθιστά πρωτοπόρο στον κόσμο της σύγχρονης κοσμετολογίας.

Στο χώρο του "Lancôme Institute”, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία, από τις 3 έως τις 5 Οκτωβρίου, να ανακαλύψουν τον πολυδιάστατο κόσμο της μάρκας μέσα από 3 διαδραστικές αίθουσες, αφιερωμένες στους κεντρικούς της άξονες: περιποίηση, μακιγιάζ και άρωμα. Το ισόγειο της γκαλερί, αφιερωμένο στη φροντίδα της επιδερμίδας, είχε μεταμορφωθεί σε ένα beauty hub τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβάνοντας εξατομικευμένες υπηρεσίες με προηγμένα εργαλεία δερμοδιάγνωσης και περιποίησης που ενισχύουν τη δράση των εμβληματικών προϊόντων Lancôme, όπως ο ορός Advanced Genifique, πολυτελείς καμπίνες ομορφιάς με την premium συλλογή Absolue και ένα θεματικό δωμάτιο με καθρέφτες όπου δέσποζε η θρυλική σειρά Renergie.

Στη συνέχεια, στον 1ο όροφο οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν στον κόσμο του αρώματος μέσα από έναν virtual ολάνθιστο κήπο, πιστό πρότυπο του Domaine de la Rose στη γραφική Grasse της Νότιας Γαλλίας όπου καλλιεργείται το τριαντάφυλλο-σύμβολο της μάρκας, με πρωταγωνιστές τα αγαπημένα αρώματα La Vie Est Belle, Idôle και La Nuit Trésor. Στον ίδιο χώρο, όπου κυριαρχούσε ένας αριστουργηματικός τοίχος από ροζ τριαντάφυλλα ως τέλειος καμβάς για τις φωτογραφίες των καλεσμένων, ξεχώριζε η πλούσια γκάμα μακιγιάζ της Lancôme, μέσα από ένα Make-up studio στο οποίο διεξάγονταν δημιουργικά masterclasses κατά τη διάρκεια των 3 ημερών, τόσο για το κοινό, όσο και για καταξιωμένους makeup artists που παρευρέθηκαν για να δοκιμάσουν πρώτοι τις νέες κυκλοφορίες της μάρκας.

Tags