
Μέχρι πρόσφατα, το skincare ήταν ο απόλυτος βασιλιάς μιας ρουτίνας ομορφιάς: 10 - step routines με layerings άπειρων προϊόντων, οι πρωτοεμφανιζόμενες στην Ευρώπη sheet masks με προέλευση την Ασία και το περιβόητο "glass skin" για επιδερμίδα διάφανη σαν γυαλί... Τα παραπάνω, μαζί με άπειρα νέα trends που αναδύθηκαν κυρίως κατά τη διάρκεια της καραντίνας, είχαν και έχουν ως στόχο μια υγιή, υπέροχη επιδερμίδα. Όμως, ο κόσμος της ομορφιάς εξελίσσεται - και πλέον ένα νέο "αστέρι" κάνει αισθητή την παρουσία του. Το άρωμα δεν είναι απλώς το "τελευταίο βήμα" μιας ιεροτελεστίας ομορφιάς, αλλά το επίκεντρο της νέας εποχής στην αισθητική.
Η άνοδος των αρωμάτων στα social media
Τα βίντεο με hashtag #PerfumeTok στο TikTok ξεπερνούν τα εκατομμύρια, ενώ οι content creators κάνουν unboxing, συγκρίνουν και προτείνουν "dupes" (δηλαδή πιο οικονομικές επιλογές που είναι ολόιδιες με τα original αρώματα των οίκων), δημιουργούν scent pairings και προτάσεις για ενδιαφέροντα layerings και χτίζουν τις δικές τους "fragrance wardrobes". Επιπλέον, υπάρχουν επαγγελματίες που ασχολούνται αποκλειστικά με το άρωμα, όπως δημοσιογράφοι και beauty editors που αναλύουν αποκλειστικά τις ιδιότητές τους. Το άρωμα έχει γίνει statement - όπως το κραγιόν ή τα παπούτσια. Ενσωματώνεται στην προσωπικότητά σου, εκφράζει τη διάθεσή σου και ξεδιπλώνει τον χαρακτήρα σου άμα τη εμφανίσει - πριν καν δηλαδή πεις λέξη.
Περισσότερα στο madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr