Η ομορφιά που κινεί τον κόσμο | Μια θεαματική εμπειρία από την L'Oréal Hellas στη Γαλλική Πρεσβεία

Όλα όσα είδαμε στο L'Oréal Hellas Annual Press Event 2025

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Σε μια εποχή που η ομορφιά επαναπροσδιορίζεται μέσα από τις αξίες της βιωσιμότητας, της καινοτομίας και της κοινωνικής ευθύνης, η L’Oréal Hellas παρουσίασε την Τετάρτη 14 Μαΐου στο Annual Press Event 2025, το όραμά της για το μέλλον, επισημαίνοντας πώς η ομορφιά μπορεί – και πρέπει – να είναι δύναμη αλλαγής, θέτοντας πάντοτε στο επίκεντρο της προσπάθειας τον Πλανήτη, την Καινοτομία και τον Άνθρωπο.

Στον εμβληματικό χώρο της Γαλλικής Πρεσβείας έδωσαν το παρών δημοσιογράφοι, δημιουργοί περιεχομένου, καθώς και νέοι φοιτητές που αναζητούν έμπνευση και προσανατολισμό για την επαγγελματική τους πορεία. Το κοινό συμπλήρωσαν στρατηγικοί συνεργάτες και εκπρόσωποι ΜΚΟ, σε μια εκδήλωση αφιερωμένη σε όλους όσοι συνθέτουν το οικοσύστημα της L’Oréal στην Ελλάδα.

Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα βιωματικό οδοιπορικό τριών σταθμών, πλαισιωμένο από fireside chats με εκλεκτούς καλεσμένους ομιλητές. Την εκδήλωση καλωσόρισε η κα. Alessandra Delfini, Country Managing Director της L’Oréal Hellas, η οποία αναφέρθηκε στο όραμα του Ομίλου για πρωτοβουλίες με θετικό αντίκτυπο στον κόσμο, αλλά και στην αποφασιστικότητα και την υπευθυνότητα που απαιτείται, για να γίνονται αυτές, καθημερινά πράξη.

Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ & Αλέξης Επιθυμιάδης, Head of Media της L’Oréal Hellas

Στο πρώτο fireside chat με θέμα τη βιωσιμότητα στο Μarketing, συνομίλησαν η κα. Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ με τον κο Αλέξη Επιθυμιάδη, Head of Media της L’Oréal Hellas. Στη συνέχεια η κα. Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs and Engagement Director της L’Oréal Hellas, μέσω της συζήτησής της με την κα. Αγγελική Κοσμοπούλου, Ιδρύτρια της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Storymentor, ανέδειξαν την αναγκαιότητα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο.

Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs and Engagement Director της L’Oréal Hellas, Αγγελική Κοσμοπούλου, Ιδρύτρια της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Storymentor

Στον πρώτο θεματικό χώρο, το Planet Room, κυριάρχησε η δέσμευση της εταιρείας απέναντι στον πλανήτη. Οι προσκεκλημένοι ήρθαν σε επαφή με τις πολλαπλές δράσεις που εντάσσονται στο παγκόσμιο πρόγραμμα βιωσιμότητας της L’Oréal.

Planet Room

Ακολούθησε το Innovation Room, ένας χώρος αφιερωμένος στην επιστημονική και τεχνολογική υπεροχή της L’Oréal, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πρώτοι μια σειρά από εντυπωσιακές καινοτομίες.

Innovation Room
Alessandra Delfini, Country Managing Director της L’Oréal Hellas

Ξεχωριστή και η θέση της Lancôme, με τον πρωτοποριακό Renergie H.C.F. Triple Serum, έναν τριπλής δόσης αντιγηραντικό ορό, που συνδυάζει υψηλή αποτελεσματικότητα με απόλυτη φροντίδα της επιδερμίδας. Αντίστοιχα, η Vichy παρουσίασε τον νέο Collagen 16 Serum, με τεχνολογία co-bonding, που προσφέρει ενίσχυση κολλαγόνου έως και 350% και ορατή βελτίωση σε 16 σημάδια γήρανσης.

Τέλος, το People Room μετατράπηκε σε έναν ιδιαίτερα φορτισμένο συναισθηματικά χώρο, μέσα από μια εικαστική έκθεση σε επιμέλεια του καταξιωμένου φωτογράφου Κοσμά Κουμιανού, που ανέδειξε τις κοινωνικές δράσεις των brand της L’Oréal, προβάλλοντας ιστορίες ανθρώπων και πρωτοβουλίες που εμπνέουν.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με όλους τους παρευρισκόμενους να έχουν γίνει κομμάτι μιας εμπειρίας με κοινή αφετηρία την πεποίθηση ότι η ομορφιά μπορεί να είναι και πράξη και πρόθεση για έναν καλύτερο κόσμο.