Follow us

Fresh Line | Το self-care brand που αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο στην Ελλάδα & όσα δεν ήξερες για αυτό

Η Fresh Line κλείνει φέτος τα 33 χρόνια της.

MissBloom TEAM
fresh line

Όλα ξεκίνησαν από την κανέλα. Αυτό το "μαγικό” μπαχαρικό που κουβαλά κάτι γνώριμο και ταυτόχρονα ιδιαίτερο. Ζεστό, γήινο, έντονο, με προσωπικότητα. Η κανέλα ήταν το πρώτο συστατικό που χρησιμοποίησε η Μάυρα Βαγιωνή στις χειροποίητες συνταγές της, πολύ πριν η Fresh Line πάρει τη σημερινή της μορφή. Ήταν το άρωμα που "έδενε" τις πρώτες δημιουργίες, όπως το χαρακτηριστικό blend του "Ορφέας & Ευρυδίκη” – με καπνιστές, βανιλένιες νότες και έντονη αίσθηση ζεστασιάς. Ένα από τα πιο εμβληματικά αρώματα του brand, που παραμένει σταθερά αγαπημένο μέχρι σήμερα.

Η Fresh Line -που φέτος κλείνει τα 33 χρόνια της- είναι το ελληνικό brand φυσικής περιποίησης που, εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες, συνδυάζει την παράδοση της βοτανοθεραπείας με σύγχρονες συνθέσεις για το δέρμα και τα μαλλιά. Από τις μάσκες ψυγείου και τα χειροποίητα σαπούνια, μέχρι τις πιο πρόσφατες σειρές προσώπου με καινοτόμα ενεργά συστατικά, τις φανταστικές κρέμες σώματος, τα scrub και τα body mist, κάθε προϊόν της βασίζεται στην ίδια φιλοσοφία: να μετατρέπει την καθημερινή ρουτίνα φροντίδας σε προσωπική εμπειρία.

Fresh Line | Το self-care brand που αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο στην Ελλάδα & όσα δεν ήξερες για αυτό

Σύκο, ρόδι, γιασεμί και σταφύλι με νεκταρίνι είναι από τις πιο αγαπημένες μυρωδιές της Fresh Line. Βρες τα όλα εδώ

Η κανέλα δεν επιλέχθηκε τυχαία. Ήταν το άρωμα του σπιτιού. Της μητρικής φροντίδας, της δύναμης, της θαλπωρής. Και έγινε η αφετηρία για όλη τη φιλοσοφία της Fresh Line: αρώματα που δεν μυρίζουν απλώς ωραία, αλλά αφήνουν αποτύπωμα. Γιατί για τη Fresh Line, το άρωμα δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι η αρχή. Είναι το "γιατί" πίσω από κάθε προϊόν.

Τα προϊόντα της τα ξεχωρίζεις από μακριά. Αρώματα φρέσκα, αναζωογονητικά, θηλυκά και οικεία, με πρωταγωνιστές αγαπημένα λουλούδια και φρούτα: βιολέτες, ροζ τριαντάφυλλα, λεβάντα και γιασεμί, αλλά και ζεστή καραμέλα, βανίλια, καρύδα, σταφύλι, φράουλα, ρόδι και cranberries.

Πίσω από αυτή την ξεκάθαρη αισθητηριακή ταυτότητα βρίσκεται σήμερα η Ναταλί Βαγιωνή — CEO της Fresh Line και κόρη της ιδρύτριας, Μάυρας Βαγιωνή-Στασινοπούλου. Αν και η δεύτερη γενιά ανέλαβε τα ηνία, η φιλοσοφία του brand δεν άλλαξε. Αντίθετα, εξελίχθηκε με νέους τρόπους, χωρίς να χάσει την ψυχή της.

βαγιωνη

​​Η Ναταλί Βαγιωνή, CEO της Fresh Line, συνεχίζει το όραμα της μητέρας της, δίνοντας νέα πνοή σε ένα από τα πιο αγαπημένα ελληνικά brands περιποίησης.

"Τα αρώματα είναι η υπογραφή μας", λέει η Ναταλί Βαγιωνή.

"Η Fresh Line αποτυπώνεται στις μνήμες κυρίως σαν εμπειρία. Όταν δημιουργούμε ένα νέο προϊόν, το άρωμα είναι από τα πιο κρίσιμα βήματα. Θέλουμε να ταιριάζει με τη φιλοσοφία του, να δημιουργεί συναισθήματα και φυσικά να έχει ταυτότητα Fresh Line. Κάθε προϊόν της Fresh Line έχει ψυχή και την δική του ιστορία."

Αυτή ήταν μία από τις πρώτες φράσεις που ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας με τη Ναταλί και την ομάδα της Fresh Line — και κάπως έτσι άνοιξε μια συζήτηση που αποκάλυψε την ουσία πίσω από κάθε προϊόν του brand: τη σημασία της αίσθησης. Για τη Fresh Line, η δημιουργία δεν ξεκινά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά από το πώς θα σε κάνει να νιώσεις.

fresh line

Η Fresh Line διαθέτει κρέμες σώματος, scrub, αφρόλουτρα, αλλά και προϊόντα για την περιποίηση του προσώπου και των μαλλιών

Πριν καταλήξουν σε ένα άρωμα ή μια τελική υφή, κάθε σύνθεση δοκιμάζεται σε focus groups με ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών και επιδερμίδων. Η αξιολόγηση δεν γίνεται σε χαρτάκια blotter, αλλά πάνω στο ίδιο το δέρμα, σε πραγματικές συνθήκες. Παρατηρείται πώς αναπτύσσεται το άρωμα στη διάρκεια της ημέρας, πώς "δένει" με την επιδερμίδα, πώς αφήνει την αίσθηση που θέλουν να πετύχουν.

Το ίδιο ισχύει και για την υφή. Αν είναι ευχάριστη στην εφαρμογή, αν απορροφάται σωστά, αν δίνει την αίσθηση της φροντίδας χωρίς να βαραίνει. Όπως μας εξήγησαν, η τελική φόρμουλα προκύπτει πάντα μετά από fine-tuning – ένα είδος δημιουργικού διαλόγου ανάμεσα στην εμπειρία, το συναίσθημα και τη λειτουργικότητα.

fresh line

Τα καταστήματα της Fresh Line ξεχωρίζουν από μακριά — όχι μόνο από τη βιτρίνα και το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα, αλλά από τα αρώματα που ξεχειλίζουν

Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί πελάτες επιστρέφουν ξανά και ξανά στα ίδια αρώματα. Γίνονται κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Μυρωδιές που ταυτίζονται με στιγμές, που γίνονται αναμνήσεις. Αυτό σημαίνει εμπειρία.

Και παρότι το brand μετρά πλέον πάνω από τρεις δεκαετίες, συνεχίζει να εξελίσσεται και να κερδίζει διακρίσεις. Όπως συνέβη με το Pink Jungle Shimmering Body Oil, που αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή, έγινε sold out στην πρώτη του κυκλοφορία και απέσπασε το Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία Clean Beauty στα Prix de Beauté 2024. Απόδειξη πως η περιποίηση μπορεί να είναι λαμπερή, ευωδιαστή και ταυτόχρονα 100% clean.

Όλα τα προϊόντα της Fresh Line φτιάχνονται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στο Κορωπί — από την έρευνα και ανάπτυξη, μέχρι τη σύνθεση και τη συσκευασία. Είναι cruelty free, vegan και βασίζονται σε φυσικά και ενεργά συστατικά νέας γενιάς, που σέβονται την επιδερμίδα και προσφέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

"Η τεχνολογία και η έρευνα είναι για εμάς σημαντικά εργαλεία εξέλιξης", λέει η Ναταλί. "Ξεκινήσαμε με συνταγές εμπνευσμένες από την Αρχαία Ελλάδα και τη βοτανοθεραπεία, αλλά θέλουμε τα προϊόντα μας να είναι σύγχρονα, μα πάνω από όλα αποτελεσματικά."

fresh line

Όλα τα προϊόντα της Fresh Line έχουν κάτι το μοναδικό– που μόλις το μυρίσεις, αλλάζει θετικά όλη σου η διάθεση.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, το χειροποίητο δεν μπήκε ποτέ σε δεύτερη μοίρα. Αντίθετα, είναι κάτι που διατηρήθηκε συνειδητά — ως υπενθύμιση ότι η περιποίηση μπορεί να έχει ακόμα προσωπικότητα.

"Το χειροποίητο για εμάς είναι η ψυχή της Fresh Line", συνεχίζει. "Από την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε, το να κόβουμε τα σαπούνια μας στο χέρι και να πλάθουμε μία-μία τις αναβράζουσες μπάλες μπάνιου, ήταν τρόπος να τιμήσουμε και να συνδυάσουμε την παράδοση με την ποιότητα."

Κι όλα αυτά έχουν σημασία, γιατί οδηγούν εκεί που πάντα στόχευε η Fresh Line: στη στιγμή που αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου. Όχι επειδή το επιβάλλει μια τάση ή μια λίστα "πρέπει”, αλλά επειδή το έχεις πραγματικά ανάγκη. Η φροντίδα δεν είναι κάτι επιφανειακό. Είναι μια μικρή παύση μέσα στην ημέρα, ένας τρόπος να συνδεθείς ξανά με το σώμα και τη διάθεσή σου, για να είσαι εκεί, έστω για λίγο, για εσένα.

Life

Το 2024, η Fresh Line παρουσίασε τη σειρά HELIOS, που περιλαμβάνει αντηλιακά, προστατευτικά λάδια και after sun — μια σειρά που αξίζει πραγματικά να δοκιμάσετε.

Η Fresh Line είναι – με τον πιο φυσικό τρόπο – το brand της χαράς. Είναι αυτό που σκεφτόμαστε όταν θέλουμε να ανανεωθούμε. Μια νέα μυρωδιά, μια νέα κρέμα, ένα προϊόν με αίσθηση – αρκούν για να αλλάξει η διάθεσή μας, να νιώσουμε αλλιώς. Είναι και το μέρος που στρεφόμαστε όταν θέλουμε να κάνουμε ένα δώρο που θα χαρίσει χαμόγελο. Ειδικά τα νεσεσέρ της Fresh Line – γεμάτα αρώματα, υφές και επιλογές – είναι από τις πιο όμορφες και σίγουρες προτάσεις: είτε για εμάς, είτε για τους ανθρώπους μας.

Για να βρείτε όλα τα προϊόντα της Fresh Line εδώ




Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

The Spring Edition

Παστέλ αποχρώσεις, sheer layers και new-bohemian style - οι νέες τάσεις επικεντρώνονται σε φωτεινά χρώματα, τολμηρά σχέδια και edgy details. Enter Spring Mode!

see more