Ομορφιά : Best Buys31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2017

Το φθινόπωρο μόλις έγινε καλύτερο γιατί ο οίκος Gucci λάνσαρε νέο άρωμα

Μάθε τα πάντα γύρω από το νέο beauty λανσάρισμα

Το φθινόπωρο μόλις έγινε καλύτερο γιατί ο οίκος Gucci λάνσαρε νέο άρωμα

«Ήθελα ένα πλούσιο άρωμα λευκών λουλουδιών, ένα θαρραλέο άρωμα που θα σε μεταφέρει σε ένα τεράστιο κήπο γεμάτο με πολλά λουλούδια και φυτά, ένα μπουκέτο αφθονίας. Ο κήπος είναι τόσο όμορφος όσο οι γυναίκες. Πολύχρωμος, άγριος, πολυδιάστατος, έχει τα πάντα. Το άρωμα Gucci Bloom μυρίζει όπως αυτός ο κήπος και σε ταξιδεύει σε ένα φανταστικό προορισμό» δηλώνει σχετικά ο Alessandro Michele, που υπογράφει το πρώτο του άρωμα σε συνεργασία με τον οίκο, εγκαινιάζοντας έτσι το πιο beauty φθινόπωρο.

Να είσαι αυτό που θέλεις να είσαι. Αυτή είναι η στάση ελευθερίας που αναδύεται μέσα από το νέο άρωμα του Alessandro Michele και ανθίζει παράλληλα με το αυθεντικό πνεύμα των γυναικών. Συνδυασμένα με τα χρώματα, τα σχέδια και τα μοτίβα του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, οι γυναίκες που το φορούν ανθίζουν με ένα φυσικό, εκφραστικό και μοναδικό τρόπο.

Το πρώτο άρωμα του οίκου Gucci που δημιουργήθηκε εξ’ολοκλήρου βασισμένο στο όραμα του Alessandro Michele, ενσαρκώνει αυτή τη σύγχρονη φιλοσοφία που είναι και η κινητήριος δύναμη του οίκου. Το άρωμα Gucci Bloom γιορτάζει την αυθεντικότητα, τη ζωντάνια και την ιδιαιτερότητα των γυναικών, που ταυτίζονται με το καλλιτεχνικό όραμα του οίκου.

Παραμένοντας πιστές σε αυτό που είναι, οι νεαρές γυναίκες βιώνουν τους καρπούς της ζωής, προκαλώντας προσωπική ανθοφορία. Εκφράζονται χωρίς συμβατικούς περιορισμούς. Ζουν για τις αξέχαστες εμπειρίες, για να δημιουργούν ιστορίες, να συνδέονται και να εμπνέονται από τον πολιτισμό, την τέχνη και τα αντικείμενα που τις περιβάλλουν.

Το φθινόπωρο μόλις έγινε καλύτερο γιατί ο οίκος Gucci λάνσαρε νέο άρωμα

Ο δημιουργός κάθε πτυχής αυτού του αρώματος, o Alessandro Michele, έχει εμφυσήσει την ιδέα της πολυτέλειας, της ζωής και της δύναμης σε κάθε αρωματική νότα του Gucci Bloom, στην ονειρεμένη διαφημιστική του καμπάνια και στον πρωτότυπο σχεδιασμό της.

Συγκεντρώνοντας όλη τη φιλοσοφία του Gucci Bloom, η ιδέα της διαφημιστικής του καμπάνιας αποκαλύπτεται μέσα από τις σύγχρονες γυναίκες του οίκου Gucci: την ηθοποιό Dakota Johnson, την ηθοποιό και μοντέλο Hari Nef και την εικαστικό Petra Collins. Όλες τους, φίλες του Alessandro Michele, διατηρούν μια ιδιαίτερη σχέση με τον οίκο καθώς το ταλέντο τους αντικατοπτρίζεται στο νέο όραμα του οίκου Gucci.

Το φθινόπωρο μόλις έγινε καλύτερο γιατί ο οίκος Gucci λάνσαρε νέο άρωμα

Η διαφορετική ομορφιά της κάθε μίας ξεχωριστά απαθανατίζεται από τον Glen Luchford, κάνοντάς τες να ακτινοβολούν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο σκηνικό της καμπάνιας. Φορούν το άρωμα Gucci Bloom στην πόλη καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, μετατρέποντας το αστικό τοπίο σε ένα φανταστικό περίπατο μέσα σε ένα ειδυλλιακό βρετανικό κήπο. Απολαμβάνουν το τσάι τους σε ένα πεζόδρομο που γεμίζει με άνθη, περπαρτούν σε ένα διαμέρισμα που γεμίζει με καταπράσινα φυτά και κολυμπούν το σούρουπο σε μια λίμνη με λαμπερά λουλούδια και καλάμια.

Το φθινόπωρο μόλις έγινε καλύτερο γιατί ο οίκος Gucci λάνσαρε νέο άρωμα

Χορεύοντας και περπατώντας, χαίρονται επειδή είναι ελεύθερες και γεμάτες ζωή: αυτά τα τρία στοιχεία ενσαρκώνουν τη ζωντάνια του νέου αρώματος Gucci και τη γοητευτική φύση του αρώματος Gucci Bloom που σε ταξιδεύει.

Το φθινόπωρο μόλις έγινε καλύτερο γιατί ο οίκος Gucci λάνσαρε νέο άρωμα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ BEST BUYS