Follow us

Είσαι 35+; Ένα διάσημο beauty brand απευθύνεται πια μόνο με εσένα!

Νέος στόχος!

MAX FACTOR YOU X CAMPAIGN 4

Θα ξεκινήσω με μερικά νούμερα που νομίζω ότι αξίζει να αναφερθούν, τα οποία διάβασα πριν λίγο σε ένα δελτίο τύπου.

Σε έναν κόσμο όπου το beauty blogging βρίσκεται παντού γύρω μας, το 67% των ερωτηθέντων γυναικών δεν έχουν εντοπίσει προς το παρόν ένα καθημερινό μακιγιάζ το οποίο να τις εμπνέει ώστε να συνδεθούν μαζί του και μόνο το 6% των γυναικών λαμβάνουν υπόψη πρότυπα ομορφιάς προς μίμηση για να ενισχύσουν την ομορφιά τους.

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό και πόσο μας προβληματίζει; Εσένα μέχρι πρότινος καθόλου, ωστόσο η Max Factor διεξήγαγε την μεγαλύτερη παγκόσμια έρευνα ομορφιάς των τελευταίων πέντε ετών, μιλώντας με περισσότερες από 26.000 γυναίκες σε δέκα χώρες.

Το αποτέλεσμα: Μία σημαντική ομάδα γυναικών παγκοσμίως νιώθει ότι η αντίληψη για την ομορφιά δεν γίνεται κατανοητή από τη σύγχρονη βιομηχανία.

Γι' αυτό η Max Factor θέτει στο προσκήνιο αυτές τις γυναίκες στη νέα της καμπάνια You X Max Factor και δεσμεύεται για τη μελλοντική κατεύθυνση του brand.

• Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 81% των γυναικών αναζητούν την έμπνευσή τους και τα πρότυπα ομορφιάς τους στις καθημερινές γυναίκες που γνωρίζουν, αντί σε μοντέλα (10%) ή σε ηθοποιούς (28%).

• Το 88% πιστεύει ότι η ομορφιά είναι ένας συνδυασμός εμφάνισης, προσωπικότητας και χαρίσματος

• Το 80% πιστεύει ότι οι διαφημίσεις ομορφιάς δεν προβάλλουν την προσωπικότητα της γυναίκας - κάτι που θεωρούν βασική πτυχή της ομορφιάς τους

• Μόνο το 10% των γυναικών πιστεύουν πως η βιομηχανία ομορφιάς αντιπροσωπεύει τις καθημερινές γυναίκες

• Μόνο το 17% των γυναικών ηλικίας 30-55 ετών που ερωτήθηκαν παγκοσμίως πιστεύουν ότι η σημερινή διαφήμιση για την ομορφιά αποτελεί πηγή έμπνευσης - και ο αριθμός αυτός μειώνεται σε 4% σε ορισμένες χώρες όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε 6% στη Ρωσία.

Ποια είναι η γενιά των γυναικών που προσδιορίστηκε από τη Max Factor;

Οι γυναίκες που έχουν αυτές τις απόψεις έχουν βιώσει ισχυρές εμπειρίες ζωής που ενδυναμώνουν την ομορφιά τους και τις έχουν οδηγήσει στον επαναπροσδιορισμό του νοήματος της ομορφιάς: στην ομορφιά με βάθος. Οι γυναίκες αυτές, είτε έχουν αποκτήσει παιδιά, είτε έχουν εξελιχθεί στην καριέρα τους είτε στις προσωπικές τους σχέσεις και είναι συνήθως τριάντα έως πενηντα-πέντε ετών.

Αυτές οι γυναίκες είναι δυναμικές, με αυτοπεποίθηση στους περισσότερους τομείς της ζωής τους και βιώνουν την ομορφιά τους στο αποκορύφωμά της: μέσω των εμπειριών και της προσωπικότητάς τους αναδεικνύουν την ολιστική ομορφιά. Ωστόσο, η βιομηχανία ομορφιάς αποτυγχάνει να επικοινωνήσει μαζί τους με τρόπο που να αισθάνονται ότι τους αντιπροσωπεύει.

Σήμερα, η Max Factor δεσμεύεται να φέρει στο προσκήνιο αυτές τις γυναίκες καθώς και τον τρόπο που σχετίζεται και μιλάει μαζί τους. Το εμβληματικό make-up brand αποκαλύπτει τη νέα του καμπάνια: You Χ Max Factor.

Αυτή η γενιά γυναικών θα είναι τώρα στην καρδιά της Max Factor. Από τη δημιουργία προϊόντων που ταιριάζουν στις ανάγκες της, έως την προάσπιση της ομορφιάς με βάθος, που αντιπροσωπεύει τον χαρακτήρα και τις εμπειρίες της ζωής της.

Αυτό δεν είναι μόνο μια καμπάνια για το έτος, είναι μια δέσμευση για το μέλλον.

Και κάτι άλλο που αξίζει να αναφερθεί:

Ο στόχος της μεγαλύτερης μερίδας γυναικών μέσα από τη χρήση του μακιγιάζ, όπως αποκαλύπτεται από τη μελέτη, δεν είναι η μεταμόρφωση αλλά η ενίσχυση των χαρακτηριστικών τους και ένας τρόπος να αναδείξουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους. Το 65%των γυναικών χρησιμοποιούν μακιγιάζ για να βελτιώσουν ή να τονίσουν τα χαρακτηριστικά τους, σε σύγκριση με το ένα τέταρτο των γυναικών 20 ετών που χρησιμοποίησαν μακιγιάζ για διασκέδαση, για μια νέα εμφάνιση και για να δημιουργήσουν μια νέα persona.

Αυτή η αλλαγή στην προσέγγισή τους στην ομορφιά δεν μειώνει τον κρίσιμο ρόλο που το μακιγιάζ παίζει στη ζωή τους. Το 90% σε όλες τις ηλικίες ισχυρίζεται ότι το make-up εξακολουθεί να είναι πολύ σημαντικό για την καθημερινή του εμφάνιση!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ