Ελένη Μενεγάκη: Για τρίτη χρονιά πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού

Φωτογραφίζεται με το συλλεκτικό βραχιόλι, δημιουργία του Δούκα Χατζηδούκα <br />

Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, είναι και φέτος η Ελένη Μενεγάκη.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια είναι το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας στηρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την εκστρατεία της ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού. Γι' αυτό το λόγο η ίδια φωτογραφήθηκε φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι, που κάθε χρόνο συνοδεύει την εκάστοτε καμπάνια, δημιουργία του καταξιωμένου σχεδιαστή Δούκα Χατζηδούκα.

«Ο Καρκίνος του Μαστού δεν κάνει διακρίσεις. Κάθε ενέργεια από όλους μας μετράει. Η Εκστρατεία της Estee Lauder Companies έχει καταφέρει πολλά εδώ και 20 χρόνια που υπάρχει, αλλά χρειάζεται ακόμα δουλειά για να επιτύχουμε στο άμεσο μέλλον έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού. Κάθε ενέργεια και δράση μετράει! Απλές καθημερινές κινήσεις όπως να θυμίζουμε σε φίλους και συνεργάτες να κάνουν την ετήσια μαστογραφία τους, να γίνουμε εθελοντές σε δράσεις που υπενθυμίζουν ότι ‘’η έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές’’ –ακόμα και να συνεισφέρουμε με μικρά ποσά σε εθελοντικές ομάδες ιατρών που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε γυναίκες σε απομακρυσμένες περιοχές, μπορεί να κάνουν τη διαφορά!» δήλωσε η Ελένη Μενεγάκη. Παράλληλα αποκάλυψε τι κάνει η ίδια για να απαλλαγεί από το στρες μετά από μια κουραστική ή αρνητική ημέρα: «Είναι αλήθεια πως το στρες επηρεάζει αρνητικά την υγεία μας. Μου αρέσει να κάνω μεγάλες βόλτες στη φύση. Αυτό που με χαλαρώνει πολύ είναι η συντροφιά και η αγκαλιά των παιδιών μου» και ολοκλήρωσε αναφέροντας ποιος ή τί αποτελεί έμπνευση για εσάς στη ζωή σας: «Η ίδια η ζωή!».



Κάθε χρόνο o Δούκας Χατζηδούκας σχεδιάζει ένα νέο βραχιόλι, εντελώς διαφορετικό από τα προηγούμενα. Από πού αντλεί την έμπνευσή του: «Πηγή έμπνευσής μου είναι πάντα η γυναίκα, το επίκεντρο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού. Πρωταγωνιστής είναι το σύμβολο της ροζ κορδέλας της Εκστρατείας σε συνάρτηση με τη δημιουργική στιγμή που βρίσκομαι την εποχή που σχεδιάζω το νέο βραχιόλι. Το φετινό βραχιόλι είναι έντονα συνδεδεμένο με την έννοια της ροζ κορδέλας μιας και έχει διακοσμηθεί από μεταλλικό κούμπωμα που απεικονίζει μία τρισδιάστατη κορδέλα σε ‘κίνηση’. Το χρώμα του φετινού βραχιολιού αναδεικνύει την ευαισθησία της θηλυκότητας . Είναι κατασκευασμένο από διπλό φυσικό δέρμα, χωρίς χημικές επεξεργασίες (vegetable skin), ενώ η τρισδιάστατη κορδέλα που φέρει εσώγλυφο το σύμβολο του pink ribbon, αποτελείται από μέταλλο σε ασημί χρώμα φινιρισμένο με υπο-αλλεργικό βερνίκι».



Επίσης, ο ίδιος ανέφερε αποκλειστικά στο missbloom.gr: «Το πιο σημαντικό για εμένα σε αυτή τη δράση είναι πως ήρθα κοντά με γυναίκες που έχουν νοσήσει ή νοσούν από καρκίνο του μαστού. Αυτή η επαφή μαζί τους και το ότι μπορώ να βοηθήσω έστω και μέσα από αυτό το βραχιολάκι που σχεδιάζω για το «Άλμα ζωής» είναι για εμένα τεράστια χαρά. Το θετικό είναι πώς υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο αλλά και από την Estee Lauder που κάθε χρόνο κάνει πολύ σοβαρή δουλειά στη δημιουργία και την προώθηση για κάθε καινούριο βραχιόλι που σχεδιάζουμε».





Το βραχιόλι της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder με την υπογραφή DUKAS διατίθεται από όλα τα σημεία πώλησης Estee Lauder και σε επιλεγμένα φαρμακεία από τη μάρκα Darphin σε όλη την Ελλάδα. Η διανομή του στα καταστήματα καλλυντικών και στα φαρμακεία ξεκινά την επόμενη εβδομάδα. Η τιμή του είναι 10 ευρώ και τα έσοδα υποστηρίζουν το έργο του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού στην Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του ροζ βραχιολιού της Estee Lauder διατίθενται κάθε χρόνο στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών για τον Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».