Follow us

Η Ελένη Μενεγάκη πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet

Η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder συνεχίζεται με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένου από τον Δούκα Χατζηδούκα

ελένη μενεγάκη

Ο Οκτώβριος δεν σηματοδοτεί απλώς την έναρξη του φθινοπώρου αλλά αποτελεί τον μήνα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού.

Όπως κάθε χρόνο η χαρακτηριστική ροζ κορδέλα πρωταγωνιστεί στις συνειδήσεις μας και έρχεται να υπενθυμίσει και να παρακινήσει κάθε γυναίκα για το καθιερωμένο ραντεβού μαστογραφίας. Η Estée Lauder, ο Δούκας Χατζηδούκας και η Ελένη Μενεγάκη, αποτελούν σταθερά φορείς στήριξης της συγκεκριμένης καμπάνιας που στόχο έχει την ευαισθητοποίηση του κοινού και φέτος μάς παρουσιάζουν το νέο σχέδιο του Pink Ribbon Bracelet.

Ήδη από το 1992 η Estée Lauder Companies πρωτοστατεί στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνου του μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο για την συνεχή ενημέρωση του κοινού για την ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη. Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού ξεκίνησε με την διανομή της χαρακτηριστικής ροζ κορδέλας από τα σημεία πώλησης των προϊόντων των μαρκών της εταιρείας, σε όλο τον κόσμο.

Στην Ελλάδα, η αποκλειστική συνεργασία της Estée Lauder με τον καταξιωμένο σχεδιαστή Δούκα για το σχεδιασμό μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών μετρά ήδη 14 χρόνια. Κάθε χρόνο το "ροζ βραχιόλι" του Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο.

Αυτή τη χρονιά, η Estée Lauder συνεργάζεται με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία για να ενισχύσει το ταξίδι της πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού σε όλη την Ελλάδα. Κάθε αγορά pink ribbon bracelet βοηθάει γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν μια δωρεάν εξέταση μαστογραφίας μέσω της κινητής μονάδας μαστογράφου. Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, την σημασία της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.

Φωτογραφίζεται από την Ρούλα Ρέβη μαζί με τον Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2019 και συμβάλλει στη διάδοση του παγκόσμιου μηνύματος των εταιρειών Estée Lauder #TimeToEndBreastCancer. To ροζ κορδελάκι γίνεται το απόλυτο σύμβολο της εκστρατείας ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού. Rose-gold, τρισδιάστατο μας υπενθυμίζει πως μόνο ενωμένοι, όπως και οι δύο κορδέλες, μπορούμε να νικήσουμε τον καρκίνο του μαστού. Το διακοσμητικό μέταλλο πλαισιώνεται από δέρμα 100% φυτικής κατεργασίας που φέρει ανάγλυφες ραβδώσεις και δύο κουμπώματα χαραγμένα με την ροζ κορδέλα. Τα βραχιόλια διατίθενται από τέλος Σεπτεμβρίου στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, από το ηλεκτρονικό κατάστημα esteelauder.gr, από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των συνεργαζόμενων αλυσίδων, καθώς και μέσα από επιλεγμένα φαρμακεία του δικτύου Darphin.

Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία και για την πραγματοποίηση δωρεάν εξετάσεων μαστογραφίας σε όλη την Ελλάδα μέσω της κινητής μονάδας μαστογραφίας. Αποκτήστε το συλλεκτικό βραχιόλι με την υπογραφή Dukas και λάβετε κι εσείς μέρος στην παγκόσμια εκστρατεία ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ