Η Suki Waterhouse φοράει μόνο το κραγιόν της!

Και πρωταγωνιστεί στην πιο σέξι διαφημιστική καμπάνια για τον οίκο Burberry<br />

Ούσα η επίσημη εκπρόσωπος της σειράς καλλυντικών και περιποίησης προσώπου της Burberry, η Suki Waterhouse πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια του οίκου φορώντας μόνο το κραγιόν της.

Με το χαρακτηριστικό καρό Burberry Ηeritage κασκόλ από κασμίρ τυλιγμένο στο λαιμό της και έχοντας ως παρτενέρ τον βρετανό μουσικό George Le Page, το 23χρονο μοντέλο και τα κόκκινα χείλη της παρουσιάζουν με τον πιο αισθησιακό τρόπο τις 28 νέες αποχρώσεις της σειράς Burberry Kisses, την πιο εκτεταμένη γκάμα κραγιόν του Οίκου, που σχεδιάστηκαν να δίνουν μία άρτια οικοδομήσιμη κάλυψη, από διαφανή έως έντονη, με μία μόνο απόχρωση.



H διαφημιστική καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Βρετανίδα ηθοποιό και μοντέλο γυρίστηκε στο Λονδίνο από τον φωτογράφο Mario Testino, υπό την δημιουργική διεύθυνση του Chief Creative and Chief Executive Officer Christopher Bailey.



Το make-up look για την καμπάνια, σχεδιασμένο από την Burberry Make-up Artistic Consultant Wendy Rowe υπό την δημιουργική διεύθυνση του Christopher Bailey, βασίζεται στην λαμπερή και καθαρή επιδερμίδα και ολοκληρώνεται με το Burberry Kisses σε απόχρωση Military Red, μία απόχρωση υπογραφή από τη νέα συλλογή. Τα κόκκινα χείλη συνδυάζονται με το βερνίκι Burberry Nails σε απόχρωση Oxblood.









Άρτια και οικοδομήσιμα, ενυδατικά και ανάλαφρα, τα κραγιόν Burberry Kisses σχεδιάστηκαν να δίνουν την αίσθηση μιας επιπλέον στρώσης δέρματος πάνω στα χείλη. Το φινίρισμα είναι φωτεινό και ομοιόμορφο, αφήνοντας στα χείλη την αίσθηση της απαλότητας και της ενυδάτωσης.

Δες το άκρως αισθησιακό βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας παρακάτω:




Θέλεις κι εσύ να δώσεις εικονικά φιλιά; Μπες στο burberry.com και ζήσε την ψηφιακή εμπειρία Burberry Kisses, που επιτρέπει στους χρήστες να εξερευνήσουν την προσαρμόσιμη φύση της νέας συλλογής κραγιόν. Εικονικά φιλιά χρώματος μπορούν να εφαρμοστούν στο σχήμα των χειλιών, χτίζοντας την ένταση του χρώματος κατά ένα στρώμα τη φορά. Ακόμα να το δοκιμάσεις;