#iamclinique | Ποιες είναι οι σύμβουλοι πίσω από τα beauty counters;

Δύο επιτυχημένες digital καμπάνιες της Clinique Greece αποτέλεσαν best practice για τη μάρκα σε διεθνές επίπεδο, προβάλλοντας με αυτό το τρόπο τις Ελληνίδες Συμβούλους Clinique.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Η Clinique Greece με δύο digital καμπάνιες της αποφάσισε να προβάλλει και να αναγνωρίσει τις Ελληνίδες Συμβούλους Clinique.

Η καμπάνια #iamclinique αφορά την επαγγελματική φωτογράφιση όλων των Συμβούλων Clinique και την παρουσίαση στα social media των αληθινών εκπροσώπων της μάρκας, μέσα από τα ασπρόμαυρα πορτραίτα του ταλαντούχου φωτογράφου Παναγιώτη Μαλλιάρη. Περισσότερες από 165 Σύμβουλοι Clinique, έγιναν οι ίδιες τα μοντέλα και οι ambassadors της μάρκας τους, προβάλλοντας με αυτό το τρόπο το επάγγελμα τους, τα ιδανικά, τις αξίες και κυρίως την αγάπη τους για το brand που εκπροσωπούν και εργάζονται.

Σε μια περίοδο όπου η ανάγκη των χρηστών του διαδικτύου για περισσότερη πληροφόρηση, εκπαίδευση αλλά και ψυχαγωγία είναι αυξημένη, στα πλαίσια του project #howtoclinique, οι Clinique Consultants ανέβασαν μοναδικά how-to-videos από τη ρουτίνα περιποίησης τους, κάνοντας χρήση των δικών τους social media. Επαγγελματικές προτάσεις για τη σωστή περιποίηση της επιδερμίδας, η ορθή χρήση των προϊόντων, καθαρισμός προσώπου, μάσκες ομορφιάς, ιδέες για μακιγιάζ κ.α είναι μερικά μόνο παραδείγματα από τη μεγάλη θεματολογία που καλύπτεται.

"Για εμάς στην Clinique προτεραιότητα έχει η Ομάδα και δη ο εργαζόμενος, ο οποίος ως μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας, ενσαρκώνει τη μάρκα και με κάθε τρόπο πρεσβεύει την πρωταρχική Αξία της Clinique που είναι ότι "υπάρχουμε για να δημιουργούμε την τέλεια επιδερμίδα. Τα #iamclinique και #howtoclinique αποδεικνύουν τα παραπάνω, ειδικά σε μια περίοδο που οι καταναλωτές αναζητούνε νέους τρόπους ψηφιακής επικοινωνίας με τα αγαπημένα τους brands.” Χάρης Παπαγεωργακόπουλος, Brand General Manager Clinique & Designer Fragrances, Greece & Balkans.

Οι δυο παράλληλες ενέργειες #iamclinique και #howtoclinique κατάφεραν και συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των επικεφαλής της μάρκας καθώς η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα, η αισθητική και η δυνατότητα να εκτελεστούν και από άλλες χώρες, αποτέλεσαν κριτήρια για να τις ξεχωρίσουν.