Mi-Ro X Kiehl’s: Μια σπουδαία συνεργασία με φιλανθρωπικό σκοπό

Μάθε όλες τις λεπτομέρειες <br />

Tι ετοιμάζει η Kiehl’s σε συνεργασία με το ταλαντούχο σχεδιαστικό δίδυμο Μi-Ro;

Την Πέμπτη 21 Μαΐου βρεθήκαμε στο νέο corner Kiehl’s, στο κατάστημα Hondos Center Ομόνοια, για να πάρουμε μια ιδέα από τη νέα φιλανθρωπική δράση Kiehl’s σε συνεργασία με τους Mi-Ro.



Συγκεκριμένα, η Kiehl’s συνεργάζεται με το ταλαντούχο σχεδιαστικό δίδυμο Μi-Ro και παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα μοναδικό αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες σε περιορισμένη έκδοση.

Ξεκινώντας από την Πέμπτη 18 Ιουνίου, η Kiehl’s θα διαθέσει αποκλειστικά σε όλα της τα corners το IT αξεσουάρ του καλοκαιριού που φέρει την υπογραφή Mi-Ro. Πρόκειται για μια γραβάτα για άνδρες που μπορεί να φορεθεί σαν ζώνη από τις γυναίκες ή ακόμα και σαν βραχιόλι.




Οι Mi-Ro και η Μαρία Χατζηαμάλλου


Το σχεδιαστικό δίδυμο
(Δημήτρης Μαστρόκαλος, Γιάννης Ράπτης)

Ταυτόχρονα οι Mi-Ro υπογράφουν την συλλεκτική συσκευασία του Midnight Recovery Concentrate. Τόσο το αξεσουάρ, όσο και η συλλεκτική έκδοση του εμβληματικού προϊόντος Kiehl’s θα κυκλοφορήσουν σε περιορισμένη έκδοση 100 τεμαχίων το καθένα.

Τα έσοδα από την δράση αυτή, που αναμένεται να αγγίξουν τις 3.000€ θα διατεθούν για τους σκοπούς της ΕΛΕΠΑΠ.


Δημήτρης Μαστρόκαλος, Ηρώ Κόβα, Δημήτρης Λεκκάκος, Γιάννης Ράπτης

Το ΜissΒloom.gr βρέθηκε εκεί και συνάντησε τον Γιάννη Ράπτη και τον Δημήτρη Μαστρόκαλο, ενώ δεν παρέλειψε συνομιλήσει μαζί τους για τη σημαντική αυτή ενέργεια.


Η beauty editor του ΜissΒloom.gr, Βασιλική Καρανζογιάννη
και η editor in chief του ΜissΒloom.gr, Ελένη Στασινοπούλου

Ταυτόχρονα, εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία για να απολαύσουμε μια beauty ξενάγηση στο νέο corner, το 10ο στη σειρά, της Kiehl's και να δοκιμάσουμε όλα τα νέα λανσαρίσματα του αγαπημένου brand, μεταξύ αυτών και το Midnight Recovery Concentrate, ένα άνυδρο ("χωρίς νερό") συμπύκνωμα των πιο ευεργετικών φυτικών ελαίων με σκοπό να δρα καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας αναπληρώνοντας τα λιπίδιά της, για να χαρίζει πιο δροσερή και λαμπερή όψη το πρωί.


Μαρία Χατζηαμάλλου και Ζέτα Τσακούμη

Στο πλαίσιο της κοινωνικής ευαισθησίας, η Kiehl’s συνεργάζεται με φημισμένους καλλιτέχνες οι οποίοι συμμερίζονται την δέσμευσή μας και εντάσσονται στις φιλανθρωπική μας δράσεις χωρίς οποιαδήποτε αμοιβή. Εστιάζοντας τις προσπάθειες της στην έρευνα για το AIDS, στις πρωτοβουλίες υπέρ των παιδιών και στο περιβάλλον η Kiehl’s έχει συγκεντρώσει διεθνώς, από το 1996 πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ. Τη μάρκα αγκαλιάζουν διεθνώς ονόματα όπως: ο Brad Pitt, η Julianne Moore, ο Jeff Koons, η Uma Thurman, η Alicia Keys κ.α, που συμμετέχουν αφιλοκερδώς στις δράσεις της Kiehl’s υποστηρίζοντας το έργο της.