Κατά τη δεκαετία του 1950, το πλαστικό θεωρούταν μάννα εξ ουρανού, ο πιο εύκολος τρόπος να συσκευάζονται προϊόντα και να μειώνεται ο όγκος των οικιακών "αγγαρειών". Σήμερα, καθώς μία μόνο εταιρεία μπορεί να παράγει κάθε χρόνο 1,8 δισ. προϊόντα ή αλλιώς 37.000 τόνους νέου πλαστικού, το οποίο μένει στον πλανήτη για χιλιάδες χρόνια, η άποψή μας απέναντι σε αυτήν την τόσο δημοφιλή πρώτη ύλη έχει αλλάξει πλήρως.
Τα επαναχρησιμοποιήσιμα μπουκάλια νερού έγιναν trendy και VSCO girl approved και η χρήση πάνινων τσαντών για τα ψώνια απλά μέρος της day to day ρουτίνας. Οι εταιρείες κρατούν σημειώσεις και βλέποντας τη στροφή των καταναλωτών προς μία πιο βιώσιμη καθημερινότητα, κάνουν και εκείνες την προσπάθειά τους να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακά τους.
Πρόκειται για μία ακόμα παροδική τάση της εποχής, όμοια με το γάλα αμυγδάλου που έγινε πλέον kitchen staple ή μια συνηδειτοποιημένη κίνηση προς ένα πιο πράσινο μέλλον; Μάλλον ο χρόνος θα δείξει. Σε κάθε περίπτωση, κάθε μικρή οικολογική συνείδηση είναι σίγουρα καλύτερη από μια ανύπαρκτη.
Η βιωσιμότητα, η οικολογία, η ανακύκλωση και ο βιγκανισμός έχουν μπει πλέον για τα καλά στο λεξικό της ομορφιάς, με ολοένα και περισσότερα brands να στρέφουν το ενδιαφέρον τους στον πλανήτη.
Δες μερικά από τα δικά μας αγαπημένα μας προϊόντα με αυτή τη φιλοσοφία καθώς και πολλές ακόμα πληροφορίες στο harpersbazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr